xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

کوالکام ساعتی پیش تراشه جدید خود با نام Snapdragon 6 Gen 3 را برای گوشی‌های میانرده معرفی کرد که در حقیقت نسخه آندرکلاک شده تراشه Snapdragon 7s Gen 2 است. در ادامه با مشخصات این تراشه همراه ما باشید.

 

این تراشه با فناوری ساخت 4 نانومتری که با کد SM6475-AB معرفی شد، از آنجایی که عملکرد بالایی را برای گوشی‌های میان‌رده به ارمغان می‌آورد، تراشه مهمی محسوب می‌شود.

تراشه Snapdragon 6 Gen 3 دارای 4 هسته عملکرد-محور (پرفورمنس) 2.4 گیگاهرتزی Cortex-A78 و چهار هسته بهره‌وری-محور (efficiency) با کلاک 1.8 گیگاهرتز Cortex-A55 است.

در بخش واحدگرافیک شاهد Adreno 710 هستیم و همچنین پشتیبانی از رم‌های LPDDR4x و LPDDR5 در کنار UFS 3.1 در این این تراشه جای داده شده است.

اکثر مشخصات این تراشه با Snapdragon 7s Gen 2 مشابه است، به جز فرکانس هسته‌های efficiency که در نسخه Snapdragon 7s Gen 2 برابر 1.95 گیگاهرتز بود در حالی که این مقدار برای تراشه Snapdragon 6 Gen 3 برابر 1.8 گیگاهرتز است.

Snapdragon-6-Gen-3-Product-Brief-650.webp
برای مشاهده با کیفیت بالاتر، روی تصویر کلیک کنید

همچنین در نسخه Snapdragon 7s Gen 2 پشتیبانی از رفرش ریت 144 هرتز در رزولوشن +FHD وجود داشت که دیگر در این نسخه خبری از آن نیست.

بر اساس ادعای کوالکام، این تراشه تا 10 درصد عملکرد بهتر در بخش CPU و تا 30 درصد عملکرد بهتر در بخش GPU را نسبت به نسخه‌ قبل خود ارائه می‌کند که به مالتی‌تسکینگ روان‌تر و بارگذاری بهتر برنامه‌ها و البته گیمینگ بهتر کمک می‌کند.

از آنجایی که صحبت از گیمینگ شد، بد نیست بدانید که این تراشه برای گیمرها نیز قابلیت‌هایی نظیر نرخ سایه‌زنی متغیر (Variable Rate Shading) که مصرف انرژی و عملکرد را بهبود می‌بخشد و Qualcomm Game Color که به بهبود رنگ‌ها و جزییات در بازی کمک می‌کند را از تراشه Snapdragon Elite برای گیمینگ به ارث برده است.

همچنین قابلیت Qualcomm Spectra Triple ISP کیفیت تصاویر و ویدیوها را نیز بهبود می‌بخشد.

این تراشه توانایی هندل کردن تصاویر تا 200 مگاپیکسل و ارائه کاهش نویز توسط هوش‌مصنوعی جهت بهبود تصاویر کم نور را دارد.

تراشه جدید Snapdragon 6 Gen 3 مجهز به مودم Snapdragon 5G Modem-RF، وای فای 6 و 6E از طریق سیستم FastConnect Mobile Connectivity کوالکام و بلوتوث نسخه 5.2 نیز می‌باشد.

نظر شما در مورد این تراشه چیست؟ آیا این تراشه در مقابل رقبای خود از مدیاتک و سامسونگ، موفق خواهد شد؟

source

توسط siahnet.ir