xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

بعد از انتشار بازی لایو سرویس کنکورد و انتشار نقدهای منفی در مورد آن، می‌شد انتظار عملکرد بد این بازی را داشت. با این حال، شکست تجاری بازی Concord از آن چیزی که انتظار می‌رفت هم بدتر بوده است. این بازی بعد از گذشت تقریبا ده روز از انتشارش، فقط 25 هزار نسخه فروخته است!

طبق آنالیزهای سایمون کارلس، تحلیلگر رسانه IGN، بازی Concord روی پلی استیشن 5 فقط 15000 نسخه فروش داشته است. روی پلتفرم PC هم، این بازی کمی بیشتر از 10000 واحد فروخته تا فروش آن جمعا به تنها 250000 نسخه برسد. عددی که حتی برای عناوین کوچک و مستقل هم جالب نیست، چه برسد به یک بازی تراز اول از سونی.

در حالی که نمی‌شود تعداد بازیکنان همزمان این اثر روی پلی استیشن را مشاهده کرد، اما روی استیم این رقم فقط 71 نفر است. در 24 ساعت اخیر هم بالاترین میزان بازیکنان همزمان کنکورد، فقط به 151 نفر می‌رسید. همچین اعدادی، خبر از مرگ زود هنگام و غم انگیز اولین ساخته استودیو Firewalk می‌دهد. بازی که ممکن است آخرین ساخته سازندگانش هم باشد.

اکثر تحلیلگران این صنعت، دلایل یکسانی را برای شکست تجاری بازی Concord بیان می‌کنند. آن‌ها معتقدند که مواردی مثل بازاریابی ضعیف، کمبود محتوا، برچسب قیمت 40 دلاری و از همه مهم‌تر، عدم ارائه یک تجربه جدید نسبت به دیگر رقبا، عوامل این شکست فاجعه‌بار بوده‌اند. ریس الیوت از رسانه Midia Research در اینباره می‌گوید: «یک گروه بسیار محدود از بازیکنان ممکن است به Concord شانسی بدهند. اما در نهایت، درخواست رقم 40 دلار برای یک بازی سرویس محور بسیار متوسط، آن هم در این شرایط اقتصادی، درخواست معقولی نیست.»

شکست بازی Concordشکست تجاری بازی Concord بخاطر تصمیمات سونی

عرضه کنکورد به عنوان یک بازی پولی، جامعه مخاطبان آن را به شدت محدود کرد و زمینه ساز شکست آن شد. البته از نقص‌های زیاد در کیفیت خود بازی هم نمی‌شود گذشت که پرداخت این هزینه را برای آن سخت‌تر می‌کند. همین ایرادات بود که باعث شد آوازه بد بودن Concord، حتی قبل از انتشارش، در اینترنت بپیچد. و این برای عنوانی که از یک بازاریابی بسیار ضعیف هم رنج می‌برد، مثل امضای حکم مرگش بود.

بسیاری از منتقدان و تحلیلگران معتقدند که می‌شد از شکست تجاری بازی Concord جلوگیری کرد. با تاخیر زدن آن و تعمیر مشکلات بازی، و در نهایت عرضه آن به عنوان یک بازی Free to Play، کنکورد می‌توانست شانسی در این بازار رقابتی داشته باشد. ضمن اینکه این بازی واقعا پتانسیل تبدیل شدن به یک لایو سرویس موفق را داشت و این از بتای آن مشخص بود.

برخی‌ها معتقدند سونی هنوز هم می‌تواند با تغییر سیاست‌های قیمت گذاری‌اش در قبال این بازی، وضع آن را بهبود ببخشد. با این حال، بسیار بعید است که همچین ضرر بزرگی جبران شود و Concord به موفقیت برسد. چیزی که فعلا مشخص است، کیفیت بد بازی و عدم توجیه اقتصادی برای خرید آن است.

منبع: Eurogamer

source

توسط siahnet.ir