xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

بازی Black Myth: Wukong اثری طولانی است و بیش از سی ساعت وقت برای تمام کردن شش فصل کلی داستان وقت لازم است. هر چند استودیو گیم ساینس از استقبال گیمرها به وجد آمده و فرایند تولید دو بسته الحاقی را طبق گزارش‌ها آغاز کرده است.

گزارش تازه‌ای نشان می‌دهد که بازی جدید افسانه سیاه ووکونگ قرار بود سیزده فصل داشته باشد و حدود ساعت وقت محتوا ارائه کند. گیم ساینس در نهایت به دلیل محدودیت بودجه، تصمیم می‌گیرد تا برنامه‌های اولیه را تغییر دهد. فروش قابل‌توجهی بازی به آنها اجازه داده تا روی محتوای پس از انتشار کار کنند. افرادی که بازی را به اتمام رسانده‌اند، می‌دانند که هنوز جا برای محتوای بیشتر وجود دارد و قرار است بخش دیگری از داستان در قالب دی‌ال‌سی روایت شود.

حذف هفت فصل از داستان، بدون شک باعث کاهش قابل‌توجه زمان کلی بازی شده است. هر چند تمام کردن Black Myth: Wukong همچنان به زمان خالی زیادی نیاز دارد؛ اما این اثر می‌توانست از لحاظ وسعت در قد و قواره‌ی آثاری مانند الدن رینگ ظاهر شود. فروش ده میلیون نسخه در طی سه روز کافی است تا گیم ساینس برای ساخت بسته الحاقی تشویق شود. حتی یک افشاگر مدعی است که دنباله این اثر چینی پس از اتمام ساخت دو بسته الحاقی تولید خواهد شد.

بسته الحاقی Black Myth: Wukongمحتوای الحاقی Black Myth: Wukong

مشخص نیست دو بسته الحاقی Black Myth: Wukong چه محتوایی خواهند داشت. فرمول بازی اصلی به اندازه کافی سرگرم‌کننده است و تکرار آن با باس‌فایت‌های جدید کافی خواهد بود. هر چند باید دید آیا توسعه‌دهندگان مکانیک تازه‌ای اضافه می‌کنند یا خیر. در سوی دیگر بازی‌کنان می‌گویند که استودیو بهتر است به فکر بهینه‌سازی بهتر باشد و مشکلات فنی را رفع کند. نسخه پلی‌استیشن 5 بازی مشکلاتی دارد و افت فریم و لگ به وفور دیده می‌شود.

موفقیت بازی جدید گیم ساینس، تأثیر قابل‌توجهی روی صنعت بازی چین گذاشته است. گزارشی نشان داد که حدود 117 بازی چراغ سبز گرفته‌اند و دیدگاه چینی‌ها به بازی‌سازی تغییر یافته است. صنعت بازی کره جنوبی پس از انتشار آثاری مانند Lies of P و Stellar Blade نیز تحت تأثیر قرار گرفت. بازی‌سازهای شرقی در این نسل، آثار بهتری از خود به جا گذاشته‌اند. دیگر تنها ژاپنی‌ها در آسیا حرف اول را نمی‌زنند. البته فاصله‌ی بین استودیوهای ژاپنی و چینی و کره‌ای همچنان قابل‌توجه است.

بازی Black Myth: Wukong بر اساس رمان اساطیری «سفر به مغرب» ساخته شده است. این بازی، داستان اسطوره‌ای به نام سون ووکونگ، موسوم به شاه میمون را روایت می‌کند. این کتاب یکی از چهار شاهکار ادبی دوره‌ی مینگ خوانده می‌شود و اهمیت زیادی میان چینی‌ها دارد. نظر شما چیست؟‌ آیا موفق به تجربه بازی افسانه سیاه ووکونگ شده‌اید؟

منبع: Tech4Gamers

source

توسط siahnet.ir