xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

استودیو Strikerz Inc اعلام کرده است که انتشار بازی فوتبالی UFL سه ماه تاخیر خورد. سازندگان ماه پیش گفته بودند که این بازی رایگان و Free to Play، قبلا قرار بود در 12 سپتامبر (21 شهریور) منتشر شود. با این حال، ظاهرا همه چیز تغییر کرده است.

این بازی اکنون برای انتشار در 5 دسامبر (15 آذر) برنامه ریزی شده است. البته بازیکنانی که باندل پیش سفارش بازی را خریداری کرده باشند، چند روز زودتر و در 28 نوامبر (8 آذر) به آن دسترسی پیدا می‌کنند. UFL برای ایکس باکس سری ایکس/اس و وان، پلی استیشن 4 و 5، و کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود.

توسعه دهنده این بازی در چرایی این تاخیر، توضیح می‌دهد که فیدبک‌های بازیکنان دلیل این است که UFL سه ماه تاخیر خورد. طبق اعلامیه Strikerz Inc، بیش از دو میلیون نفر در فاز بتای این عنوان شرکت داشتند و آن را تست کردند. با در نظر گرفتن واکنش‌های این افراد درباره بازی، استودیو تصمیم گرفته تا انتشار این شبیه ساز فوتبالی را به تاخیر بیندازد.

سازندگان ضمن قول دادن برای بهتر کردن بازیشان، گفتند: «این تصمیم آسانی نبود، اما با تجزیه و تحلیل بازخوردهای شما و داده‌های دیگر، تصمیم گرفتیم تا انتشار UFL را به تاخیر بیندازیم. ما می‌توانیم که این بازی را طبق برنامه ریزی قبلی منتشر کنیم، اما معتقدیم که با صرف کمی وقت بیشتر روی آن، می‌توانیم بهترین تجربه ممکن را به شما ارائه کنیم.»

تاخیر بازی UFLتاخیر سه ماهه بازی مورد انتظار UFL

Strikerz Inc در مورد مشکلات نسخه فعلی UFL هم صحبت کرده و می‌گوید: «اکثر مشکلات، مربوط به پولیش بودن و تنظیم دقیق ویژگی‌های کلی بازی است. ما می‌دانیم که هیچ فرمول عالی و کاملی برای ساخت یک بازی فوتبالی وجود ندارد. اما برای ما ضروری است که مطمئن شویم این اثر با استانداردهای بالای ما و شما، مطابقت دارد. به همین خاطر است که انتشار بازی UFL سه ماه تاخیر خورد.»

UFL یک بازی رایگان فوتبالی است که بجای اینکه مثل دیگر رقبایش روی بازی با باشگاه‌ها و لیگ‌های واقعی تمرکز کند، روی رقابت تیم‌های ساخته شده توسط بازیکنان با یکدیگر مانور می‌دهد. به همین دلیل است که سازندگان ادعا می‌کنند که وقتی UFL منتشر شد، روی «بازی منصفانه» تمرکز خواهد کرد؛ به این معنی که بازیکنان با حریفانی که مهارت‌های مشابه با آن‌ها را دارند رو در رو خواهند شد.

همانطور که گفته شد، نسخه پایه این بازی کاملا رایگان خواهد بود. اما یک باندل مخصوص پیش سفارش بازی وجود دارد که حدود 15 دلار قیمت خواهد داشت. این باندل شامل دسترسی زودهنگام به بازی اصلی، آیتم‌های تزئینی انحصاری، ارز درون بازی و … می‌شود.

در سال 2023 اعلام شد که فوق ستاره فوتبال دنیا، کریستیانو رونالدو، سرمایه گذاری عظیمی روی UFL داشته است. ظاهرا این فوتبالیست پرتغالی، حدود 40 میلیون دلار پول به روند توسعه این بازی در آن زمان تزریق کرده است. علاوه بر آن، تبلیغات رونالدو برای این بازی هم باعث مطرح شدن بیشتر آن در بین طرفداران فوتبال شده است. به حدی که حالا از UFL، به عنوان رقیب جدید EA Sports FC و eFootball نام برده می‌شود.

منبع: VGC

source

توسط siahnet.ir