xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

فکر می‌کنید یک ایربادز از یک برند معتبر تا چه حد می‌تواند ارزان باشد؟ شرکت شیائومی همراه با معرفی گوشی اقتصادی Redmi 14C از جدیدترین هدفون‌های وایرلس خود موسوم به Redmi Buds 6 Lite رونمایی کرده که قدرت عملکرد تا 38 ساعت مداوم با یک بار شارژ را ارائه داده و تنها 20 یورو قیمت دارد. در ادامه با این ایربادز ردمی جذاب بیشتر آشنا شوید.

برای بیشتر کاربرانی که قصد هزینه زیاد برای خرید یک ایربادز گران‌قیمت مانند محصولات سامسونگ، اپل و حتی شرکت‌های متخصص حوزه صدا را ندارند، انتخاب ایربادز، نه تنها کار ساده‌ای نیست، بلکه بسیار نیز دشوار است. در واقع بازار پر است از محصولات ساخت برندهای متنوع و عجیب و غریب که اطمینان کردن به آنها به دلیل گسترش هر چه بیشتر نمونه‌های تقلبی و های‌کپی بسیار سخت شده است.

در همین رابطه بخوانید:

– آموزش تشخیص هدفون تقلبی شیائومی به همراه نحوه استعلام اصالت هندزفری شیائومی

– گوشی اقتصادی شیائومی Redmi 14C با صفحه‌نمایش و باتری بزرگ معرفی شد

طراحی ایربادز ردمی 6 لایت

در این شرایط خرید یک ایربادز از یک برند معتبر مانند شیائومی می‌تواند اتفاقی بسیار خوب باشد و چه بهتر می‌شود که این ایربادز قیمت مناسبی را ارائه دهد که برای تقریباً همه کاربران خرید آن دشوار نباشد.

ایربادز شیائومی ردمی بادز 6 لایت یک نمونه بارز این گروه است که شرکت چینی به تازگی معرفی کرده و مشخصاتی قابل توجه را در محدوده قیمتی 20 دلاری (دقیقاً 22 دلار) در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

رنگ های ایربادز ردمی 6 لایت

این ایربادز که در سه رنگ سفید صدفی، آبی آسمانی و مشکی در بازار توزیع خواهد شد قرار است برنامه عرضه جهانی داشته باشد و مخصوص بازار چین نیست.

بلوتوث ایربادز ردمی 6 لایت

هدفون بادز 6 لایت ردمی دارای طراحی درون گوشی با نوک‌های سیلیکونی قابل تعویض است. جدیدترین ایربادز رده ارزان‌قیمت شیائومی با استفاده از بلوتوث 5.3 به گوشی یا کامپیوتر شما متصل می‌شود و سیستم حذف نویز آن تا 40dB قابلیت عملکرد دارد. این ویژگی هدفون جدید ردمی لایت همچنین لغو نویز هنگام برقراری تماس تلفنی را با کمک دو میکروفون و بهره‌گیری از الگوریتم‌های هوش مصنوعی ویژه در این زمینه ارائه خواهد کرد. علاوه بر این، کاربران می‌توانند تنظیمات اکولایزر پخش موسیقی را نیز از طریق برنامه Xiaomi Earbuds تنظیم کنند. از جمله قابلیت‌های دیگر هدفون بی‌سیم Redmi Buds 6 Lite می‌توان به درایورهای 12.4 میلی‌متری اشاره کرد.

درایور ایربادز ردمی 6 لایت

در خصوص باتری این هدفون نیز باید بگوییم که هر ایرباد با یک بار شارژ می‌تواند تا 7 ساعت پخش موسیقی مداوم را ترتیب دهد و اگر کیس را نیز به صورت کامل شارژ کنید، می‌توانید برای کل مجموعه شارژدهی تا 38 ساعت را انتظار داشته باشید.

شارژ ایربادز ردمی 6 لایت

Redmi Buds 6 Lite همچنین از فناوری Google Fast Pair پشتیبانی می‌کند، به این معنی که این ایربادز می‌تواند به سرعت و بدون زحمت با گوشی اندرویدی شما جفت شود. علاوه بر این، می‌توانید به راحتی مکان آخرین جایی که هدفون‌های خود را رها کردید نیز با اپلیکیشن ویژه آن، ردیابی کنید.

source

توسط siahnet.ir