xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

به نظر می‌رسد که پس از چند سال تلاش بی‌وقفه بالاخره مایکروسافت توانسته سیستم‌عامل Windows 11 را در مسیر درست قرار دهد. طبق تازه‌ترین نتایج نظرسنجی استیم، ویندوز 11 اکنون به عنوان برترین سیستم‌عامل در بین گیمرها شناخته می‌شود.

سیستم‌عامل ویندوز 11 که از سال 2021 کار خود را به صورت رسمی آغاز کرده است، علی‌رغم شروع بسیار ضعیف توانسته با آپدیت‌های گوناگون مایکروسافت به یک پلتفرم پایدار تبدیل شود.

ویندوز 11 به محبوب‌ترین سیستم عامل گیمرها تبدیل شد

اکنون به نظر می‌رسد که جدیدترین سیستم‌عامل ساخت مایکروسافت توانسته برای اولین بار پس از 3 سال از زمان عرضه، از رقیب قدیمی‌تر و بسیار محبوب خود بین گیمرها یعنی ویندوز 10 عبور کند.

مایکروسافت مدتی قبل اعلام کرد که از اکتبر 2025 به پشتیبانی از ویندوز 10 پایان خواهد داد، با این وجود سیستم‌عامل Windows 10 همچنان پرقدرت به کار خود ادامه داده و بهترین گزینه برای گیمرها محسوب می‌شود. اکنون، گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد پذیرش ویندوز 11 بالاخره در مسیر درست برای مایکروسافت قرار گرفته است.

ویندوز 11 محبوب‌ترین سیستم‌عامل گیمرها شد

طبق داده‌های مرتبط با نظرسنجی سخت‌افزاری پلتفرم استیم (Steam) در ماه آگوست، میزان استفاده از ویندوز 11 به 49 درصد رسیده است که نسبت به ماه‌ها قبل 3 درصد افزایش را نشان می‌دهد. در مقابل، استفاده از ویندوز 10 حدود 3 درصد کاهش یافته و به 47 درصد رسیده است. سایر پلتفرم‌ها از جمله macOS و لینوکس نیز تا حد زیادی ثابت باقی مانده‌اند.

به گزارش theverge، نکته جالب آن است که استفاده از ویندوز 11 در فضای وب نیز در سال گذشته رو به رشد بوده است. طبق آمار StatCounter، در جولای 2023، ویندوز 11 سهم 23 درصدی از بازار مخاطبان را داشته و اکنون این سهم به 32 درصد رسیده است.

ویندوز 11 به محبوب‌ترین سیستم عامل گیمرها تبدیل شد

در نهایت باید خاطرنشان کرد با وجود اینکه ویندوز 11 یک ارتقای رایگان برای کاربران ویندوز 10 محسوب می‌شود، همچنان میلیون‌ها دستگاه به دلیل نیازهای سخت‌افزاری مایکروسافت از این به‌روزرسانی جا مانده و قادر به ارتقا نبودند.

در همین رابطه بخوانید:

– پنج روش برای بستن آپدیت ویندوز 11

– آموزش اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز 11

در مقابل، ویندوز 10 به‌عنوان یک ارتقاء رایگان برای کاربران ویندوز 7 و ویندوز 8 ارائه شد و محدودیت‌های سخت‌افزاری بر روی دست ما نگذاشت، بنابراین میلیون‌ها نفر می‌توانستند به جای خرید دستگاه‌های جدید یا ارتقا سخت‌افزار، از این سیستم‌عامل جدید بهره‌مند شوند.

نظر شما در رابطه با افزایش محبوبیت ویندوز 11 بین گیمرها چیست؟ آیا Windows 11 بالاخره در مسیر درست قرار گرفته است؟

source

توسط siahnet.ir