xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

بسیاری از گیمرها در انتظار از راه رسیدن نسل بعد کارت‌های گرافیک GeForce RTX 50 انویدیا مبتنی بر معماری Blackwell هستند. اکنون گزارش‌های جدیدی منتشر شده که نشان از افزایش قابل توجه توان مصرفی این کارت‌ها نسبت به RTX 4000  می‌دهد.

تغییرات در طراحی کارت‌های مبتنی بر معماری Blackwell

پیش از این شایعاتی پیرامون وجود برخی نقایص در طراحی GPUهای نسل بعد انویدیا منتشر شده بود که احتمال به تاخیر افتادن تولید انبوه این کارت‌ها را تقویت می‌کرد. به نظر می‌رسد که ایراد مورد بحث برطرف شده و کارت‌های گرافیک گیمینگ و سرور مبتنی بر معماری ،Blackwell آماده قرار گرفتن روی خط تولید در فصل پاییز امسال هستند.

تراشه گرافیکی مبتنی بر معماری Blackwell

با این وجود، گزارش منتشر شده توسط WCCFtech این احتمال را مطرح می‌کند که تغییرات ایجاد شده توسط انویدیا، ممکن است توان مصرفی کارت‌های گرافیک GeForce RTX 50 را نیز افزایش داده باشد. به نظر می‌رسد ایرادی در طراحی یکی از لایه‌های ماسک لیتوگرافی تراشه‌های Blackwell وجود داشته که باعث اخلال در پخش متوازن گرما روی تراشه و در نتیجه تغییر شکل چیپ در اثر گرما می‌شده. به همین دلیل انویدیا مجبور شده تغییراتی در طراحی لایه‌های فلزی و اتصالات تراشه ایجاد کند.

هر چند این مشکل تنها در GPUهای سرور انویدیا دیده شده، اما از آنجا که تراشه‌های گیمینگ این شرکت نیز از معماری مشابهی استفاده می‌کنند، تغییرات طراحی محصولات RTX 50 را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

توییت kopite7kimi

یکی از افشاگران خوش‌سابقه محصولات انویدیا، kopite7kimi، به تازگی خبر از افزایش توان مصرفی کارت‌های نسل بعد انویدیا داده است. با این توضیح که مدل‌های قوی‌تر، افزایش توان مصرفی بیشتری را تجربه خواهند کرد.

علاوه‌بر این، شرکت تولید کننده منبع تغذیه Seasonic نیز به تازگی کارت‌های سری RTX 50 را به نرم‌افزار محاسبه توان خود اضافه کرده است. طبق اطلاعات درج شده در وبسایت این شرکت، توان مصرفی کارت‌های نسل آیده انویدیا بین 20 تا 55 وات نسبت به نسل فعلی افزایش داشته است:

– توان مصرفی GeForce RTX 5090: 500 وات (50 وات بیشتر از RTX 4090)

– توان مصرفی GeForce RTX 5080: 350 وات (30 وات بیشتر از RTX 4080)

– توان مصرفی GeForce RTX 5070: 220 وات (20 وات بیشتر از RTX 4070)

– توان مصرفی GeForce RTX 5060: 170 وات (55 وات بیشتر از RTX 4060)

– توان مصرفی GeForce RTX 5050: 100 وات

در همین رابطه بخوانید:

– مشخصات پردازنده گرافیکی Navi 44 XL لو رفت؛ معماری جدید AMD RDNA 4 با حداقل 4 کارت گرافیک معرفی می‌شود

– همکاری انویدیا و مدیاتک می‌تواند قیمت مانیتورهای G-Sync را به شدت کاهش دهد

تا کنون دو منبع افزایش توان مصرفی کارت‌های نسل بعد انویدیا را تایید کرده‌اند. اما ذکر این نکته ضروری است که انویدیا سابقه تغییر در مشخصات کارت‌های گرافیک گیمینگ‌ خود را داشته است و از آنجا که هنوز چند ماه تا عرضه این محصولات فاصله داریم، امکان تغییر در مشخصات این کارت‌ها وجود دارد.

source

توسط siahnet.ir