xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

شاید کمتر از یک ماه تا معرفی و انتشار ساعت هوشمند جدید اپل با نام اپل واچ ایکس یا همان اپل واچ سری ۱۰ زمان باقی مانده باشد. انتظار می‌رود که شرکت اپل در دهمین سالگرد معرفی ساعت هوشمند خود یک اپل واچ منحصر به فرد و جدید را به بازار عرضه کند. در این مطلب با چکیده ای از تغییرات اپل واچ X نسبت به نسخه قبلی خود، همراه شما عزیزان خواهیم بود.

تغییرات اپل واچ X نسبت به سری ۹ در چیست؟

اپل واچ ایکس با بدنه ای نازک تر از سری قبلی

تا به حال رندرها و تصاویر متفاوتی از اپل واچ جدید اپل لو رفته است و گمانه زنی‌های مختلفی درباره ظاهر آن وجود دارد. چیزی که بیش از پیش نظر را به خود جلب می‌کند، بدنه بسیار نازک اپل واچ X است که بر اساس شایعات ۱۰ الی ۱۵ درصد از اپل واچ سری ۹ نازک‌تر خواهد بود.

در سمت راست بدنه، همانند سری ۹ دکمه مجیک باتن یا اصطلاحا Digital Crown قرار دارد و دکمه پاور در زیر آن قابل مشاهده است.

چیزی که در تغییرات اپل واچ X بسیار جالب و شگفت انگیز به نظر می‌رسد، استفاده از دکمه اکشن باتن بر روی این ساعت هوشمند است که اپل تصمیم به بهره گیری از آن بر روی این سری گرفته است. اگر به خاطر داشته باشید این دکمه تنها در اپل واچ سری اولترا تعبیه شده بود و اکنون میتوان آن را بر روی رندر های اپل واچ X دید.

بیشتر بخوانید : مقایسه اپل واچ اولترا با اپل واچ سری 8

حفره‌های مربوط به اسپیکر این ساعت و حفره میکروفون آن در سمت چپ نیز قابل مشاهده هستند. یکی از اساسی‌ترین تغییراتی که در ظاهر اپل واچ ایکس به وجود آمده است، بهره‌گیری از مکانیزم مغناطیسی در بند آن است که این موضوع بند های مختلف از سری های قبلی اپل واچ را برای این سری بلااستفاده خواهد کرد.

دکمه اکشن باتن اپل واچ X

تغییرات اپل واچ X ،شامل بهبود سنسورهای سلامتی و چند قابلیت جدید

در اپل واچ ایکس عملکرد سنسورهای سلامتی بهبود یافته و چندین سنسور سلامتی دیگر به آن اضافه شده است. اپل واچ ایکس اولین دستگاه تکنولوژی خواهد بود که از سنسور فشار خون و همچنین پایش قند خون بهره‌مند خواهد بود. علاوه بر این یک قابلیت جالب به این سری از اپل واچ افزوده شده که پایش آپنه خواب نام دارد.

به موجب این قابلیت اگر فرد مبتلا به بیماری آپنه خواب، به مدت بیش از ۱۰ ثانیه در خواب تنفسش متوقف گردد، ساعت هوشمند اپل واچ این موضوع را با هشدار و زنگ به وی اطلاع خواهد داد.

زمان معرفی اپل واچ X کی خواهد بود؟!

انتظار می‌رود که در اواسط ماه سپتامبر اپل واچ ایکس توسط کمپانی اپل معرفی و عرضه گردد. این رویداد همزمان با تاریخ معرفی آیفون ۱۶ خواهد بود. در پایان باید گفت که با تمامی این گمانه زنی‌ها همچنان باید منتظر ماند و دید که شرکت خلاق اپل دقیقاً چه نقشه‌ای برای افزایش فروش ساعت‌های هوشمند خود توسط کار بروی تغییرات اپل واچ X خواهد داشت.

برای اطلاع از آخرین اخبار اسمارت واچ‌ها با ریمووین مگ همراه باشید.

source

توسط siahnet.ir