xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

اعضای یک پیمان متشکل از برخی از برندهای بزرگ اندروید، به‌تازگی یک سیاست مهم را به اجرا گذاشته‌ است که هر دو کاربران اندروید و توسعه‌دهندگان را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. از این پس اعضای این پیمان شامل OPPO ،vivo و Xiaomi اجازه انتشار اپلیکیشن‌های ۳۲ بیتی بر روی فروشگاه خود را نمی‌دهند و همه‌ی آنها حذف خواهند شد. جزئیات بیشتر را در ادامه خبر بخوانید.

Golden Label Alliance که بیشتر به‌عنوان Mobile Smart Terminal Ecological Alliance شناخته می‌شود، یک پیمان متشکل از Alibaba ،Baidu ،OPPO ،Tencent ،Vivo و Xiaomi است. آن‌طور که اعضای این معاهده می‌گویند، اپلیکیشن‌های ۳۲ بیتی کُند هستند و ایمنی ضعیفی دارند، به همین دلیل به دنبال ترغیب توسعه‌دهندگان و کاربران به روی آوردن به اپلیکیشن‌های ۶۴ بیتی هستند.

پایان پشتیبانی از برنامه‌های 32 بیتی در فروشگاه شیائومی

در همین راستا OPPO ،vivo و Xiaomi از دوم سپتامبر (13 شهریور) کلیه اپلیکیشن‌هایی که فقط نسخه ۳۲ بیتی دارند را از فروشگاه‌های خود حذف می‌کنند. البته این تصمیم فعلاً شامل بازی‌ها نمی‌شود. با این کار توسعه‌دهندگان مجبور می‌شوند در سریع‌ترین زمان ممکن اپلیکیشن‌های خود را با معماری ۶۴ بیتی سازگار کنند.

این تصمیم با این هدف اتخاذ شده است که مهاجرت به پردازش ۶۴ بیتی را تسریع کند تا بهتر و مؤثرتر بتوان از قدرت پردازشی و حافظه رم موجود در وسائل اندرویدی استفاده کرد. چنین تغییری در نهایت به نفع کاربران اندروید خواهد بود و تجربه‌ی روان‌تر و بهتری خواهند داشت.

حذف برنامه 32 بیتی از فروشگاه شیائومی

بر اساس آمارهای ارائه‌شده، تا بیست‌وسوم آگوست امسال بیش از ۹۹.۲۹ درصد اپلیکیشن‌های موجود در فروشگاه‌های OPPO ،vivo ،Xiaomi و Lenovo شصت‌وچهار بیتی بوده‌اند. با این‌حال همین اندک درصد باقی‌مانده به معنای وجود بیش از ۴,۰۰۰ اپلیکیشن کلیدی و پرکاربرد است که هنوز ۳۲ بیتی هستند. البته ۹۹ درصد این اپلیکیشن‌ها در حال حاضر در فروشگاه‌های یادشده در دسترس نیستند.

پیش از این نیز گوگل قید پشتیبانی از اپلیکیشن‌های ۳۲ بیتی را با Pixel 7 Pro زده بود. از همین رو این میل در کل صنعت موبایل وجود دارد که اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها به سمت ۶۴ بیتی شدن حرکت کنند.

source

توسط siahnet.ir