xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

به تازگی تیزری از فیلم Joker: Folie à Deux منتشر شده که یکی از شخصیت‌های نمادین دی‌سی را به نمایش در می‌آورد.

فیلم «جوکر» محصول سال ۲۰۱۹ میلادی موفق شد تا به پرفروش‌ترین فیلم با رده سنی R تبدیل شود و حالا نیز دنباله‌ای برای آن ساخته شده که هایپ و هیجان در رابطه با آن در بین مخاطبان بسیار زیاد است و با نزدیک شدن به زمان اکران آن روی پرده سینماها نیز تیزرهای جدیدی از آن منتشر می‌شوند.

تیزر تازه منتشر شده از فیلم سینمایی «جوکر ۲» که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید، نیم نگاهی از درون این اثر سینمایی را به نمایش در می‌آورد و بار دیگر واکین فینیکس در نقش آرتور فلک یا جوکر و لیدی گاگا در نقش هارلی کوئین را در موقعیت‌های مختلفی همچون خیابان، آرکهام و دادگاه نشان می‌دهد.

بخشی از این تیزر تازه منتشر شده برای فیلم «جوکر: جنون مشترک» یکی از شخصیت‌های نمادین دی‌سی و شهر گاتهام یعنی هاروی دنت را نشان می‌دهد. در تیزرهای قبلی منتشر شده برای این اثر سینمایی به شخصیت هاروی دنت اشاره شده بود اما این تیزر تازه، خود این شخصیت را به نمایش در می‌آورد.

این تیزر کوتاه همچنین بخش‌های دیگری از این اثر سینمایی را نیز به نمایش می‌گذارد و اولین ملاقات هارلی کوئین و جوکر را نشان می‌دهد. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی تاد فیلیپس است که قرار است در تاریخ ۴ اکتبر سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳) روی پرده سینماها اکران شود.

منبع: collider

B-man

source

توسط siahnet.ir