xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

سامسونگ با انتشار بیانیه‌ای از پایان پشتیبانی از سه محصول نسبتاً قدیمی خود خبر داد. بر این اساس، گوشی تاشوی Galaxy Z Flip و تبلت‌های Galaxy Tab S7 و Galaxy Tab S7+ از این پس هیچ‌گونه آپدیتی دریافت نخواهند کرد.

سامسونگ به تازگی جزئیات به‌روزرسانی سیستم‌افزار (firmware) ماه سپتامبر را برای کاربران گلکسی منتشر کرده است که پیچیده‌تر از حد معمول به نظر می‌رسد. مثل همیشه، می‌توانید انتظار داشته باشید که این به‌روزرسانی ابتدا برای جدیدترین پرچمداران عرضه شده و در گام بعدی سایر کاربران نیز آن را دریافت کنند.

این 3 محصول سامسونگ دیگر هیچ آپدیتی دریافت نمی‌کنند

متأسفانه، اگرچه این آپدیت اصلاحات گسترده‌ای بر روی سیستم‌عامل ایجاد کرده و برخی از خطرناک‌ترین باگ‌ها و نقص‌های امنیتی از جمله CVE-2024-32896 را برطرف می‌کند، اما در بخش توضیحات آن گفته شده که پشتیبانی نرم‌افزاری از سه محصول تقریباً قدیمی به پایان خواهد رسید.

پایان راه برخی از محصولات سامسونگ

طبق اعلامیه سامسونگ، پشتیبانی نرم‌افزاری گوشی تاشوی Galaxy Z Flip و تبلت‌های Galaxy Tab S7 و Galaxy Tab S7+ را پس‌از چهار سال پایان می‌دهد. هر سه محصول در تاریخ آگوست ۲۰۲۰ (شهریور ۱۳۹۹) راهی بازار شدند.

این 3 محصول سامسونگ دیگر هیچ آپدیتی دریافت نمی‌کنند

به گزارش sammobile، البته باید یادآور شد که از سال گذشته این سه محصول دیگر آپدیت‌های مرتبط با سیستم‌عامل را دریافت نکردند و تنها به‌روزرسانی‌های امنیتی برای آن‌ها عرضه می‌شد؛ فرایندی که اکنون به پایان رسیده و از بازنشستگی کامل آن‌ها خبر می‌دهد.

خوشبختانه فرایند انتشار آپدیت‌های جدید برای تبلت Galaxy Tab S7 FE همچنان ادامه داشته و فعلاً جای نگرانی نیست.

نظر شما در رابطه با پایان پشتیبانی از محصولات یاد شده چیست؟

source

توسط siahnet.ir