xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

اینستاگرام به تازگی حساب‌های جدیدی برای نوجوانان زیر 16 سال معرفی کرده است که به والدین اجازه نظارت بر فرزندانشان در این شبکه اجتماعی را می‌دهد. به گفته Instagram، محدودیت‌های Teen Accounts به نوجوانان امکان دنبال‌کردن علایقشان به شکلی ایمن را می‌دهد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در وبسایت Meta، این حساب‌ها با توجه به نگرانی‌های والدین طراحی شده‌اند تا نوجوانان بتوانند به‌صورت امن با دوستان خود ارتباط برقرار کرده و به محتواهای مناسب دسترسی داشته باشند. این حساب‌ها شامل قابلیت‌های جدیدی هستند که به نوجوانان اجازه می‌دهد موضوعات دلخواه خود را تحت نظارت والدین و در محیطی کنترل شده دنبال کنند.

کاربران نوجوان اینستراگرام بخوانند.

محدودیت‌های Teen Accounts

اینستاگرام برای محافظت از کاربران نوجوان زیر ۱۶ سال، از این پس محدودیت‌هایی را به صورت پیش‌فرض روی حساب این کاربران فعال می‌کند:

حساب‌های خصوصی: حساب‌های نوجوانان به صورت پیش‌فرض در حالت خصوصی (Private) خواهند بود و افرادی که آنها را دنبال نمی‌کنند نمی‌توانند محتوای منتشر شده توسط کاربران نوجوان را مشاهده کنند.

محدودیت‌ در ارسال پیام خصوصی: تنظیمات سخت‌گیرانه‌ای روی حساب‌هایی Teen Accounts فعال می‌شود به گونه‌ای که تنها افرادی که توسط آنها دنبال می‌شوند می‌توانند به کاربران نوجوان پیام ارسال کنند.

محدودیت مشاهده محتوای حساس: به صورت پیش‌فرض، سختگیرانه‌ترین تنظیمات مربوط به محتوای حساس (مثل پست‌های مربوط به نزاع‌های خیابانی یا جراحی زیبایی) برای حساب‌های نوجوانان فعال خواهد شد.

محدودیت تعامل با دیگر حساب‌ها: تنها حساب‌هایی که توسط کاربران نوجوان دنبال می‌شوند می‌توانند آنها را تگ یا منشن کنند. علاوه‌بر این، سختگیرانه‌ترین تنظیمات anti-bullying و پنهان کردن کلمات خشونت آمیز به طور پیش‌فرض در Teen Accounts فعال است.

یاد‌آوری زمان استفاده از اینستاگرام: نوجوانان در هر روز پس از استفاده از اینستاگرام به مدت ۶۰ دقیقه اعلان‌هایی را دریافت می‌کنند که آنها را دعوت به بستن برنامه می‌کند.

حالت خواب: بین ساعت 10 شب تا ۷ صبح،‌ تمام اعلان‌های برنامه غیرفعال خواند شد و پیام‌های خصوصی به پیام‌های خصوصی در این ساعات به صورت خودکار پاسخ داده می‌شود.

تغییر تنظیمات Teen Accounts

روش تغییر تنظیمات Teen Accounts اینستاگرام

نوجوانان زیر ۱۶ سال برای تغییر این تنظیمات نیاز به اجازه والدین خود دارند. برای این کار، نوجوانان باید نظارت والدین را در حساب خود فعال کنند و حساب والدین را به اینستاگرام‌ خودشان متصل کنند. پس از فعال‌سازی این تنظیمات، والدین می‌توانند درخواست‌های فرزندشان برای تغییر تنظیمات Teen Accounts را رد یا تایید کنند. و در آینده نزدیک امکان تغییر این تنظیمات مستقیماً توسط والیدن وجود خواهد داشت.

در صورتی که والدین بخواهند بر فعالیت‌های فرزندان بزرگ‌تر از ۱۶ سال خود نظارت کنند نیز این امکان برای آنها فراهم خواهد بود با این تفاوت که تنظیمات دیگر به صورت خودکار فعال نخواهد بود و نیاز به اعمال تنظیمات توسط کاربر وجود دارد.

نظارت والدین بر محتوای مشاهده شده توسط فرزندان در Teen Accounts

والدین همچنین می‌توانند از طریق ابزارهای نظارت بیشتری که به اینستاگرام اضافه شده است، مانند دیدن اینکه نوجوانان با چه کسانی در ارتباط بوده‌اند یا محدود کردن زمان استفاده از اپلیکیشن، کنترل بیشتری بر فعالیت‌های آنلاین فرزندان خود داشته باشند.

اینستاگرام همچنین در تلاش است تا محتوای نامناسب را از دسترس نوجوانان دور نگه دارد و با ایجاد قوانین سختگیرانه‌تری، محتوای حساس یا غیرمناسب را از بخش‌هایی مانند Explore و Reels حذف کند.

محدودیت در Reels و اکسپلور کاربران نوجوان

این تغییرات به تدریج در کشورهای مختلف مانند آمریکا، بریتانیا، کانادا و استرالیا اجرا می‌شود و تا سال آینده به سایر نقاط جهان نیز گسترش خواهد یافت.

در همین رابطه بخوانید:

– چگونه حساب کاربری خود را در اینستاگرام حذف یا غیرفعال کنیم؟

نظر شما درباره Teen Accounts چیست؟ آیا با اعمال محدودیت بر حساب‌ کاربری کودکان و نوجوانان موافقید؟

source

توسط siahnet.ir