xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

دانلود بازی Shapik The Quest برای کامپیوتر

بازی Shapik The Quest یک ماجراجویی دلربا است که شما را در دنیایی از جادو و رمز و راز غرق می‌کند. شما وارد نقش Shapik می‌شوید که شخصیتی کنجکاو و شجاع بوده و در مأموریتی برای یافتن خواهر گمشده‌اش در حرکت است. این جست و جو شما را در جنگلی مسحورکننده و نقاشی شده قرار داده که پر از جزئیات پیچیده و رنگ‌های پر جنب و جوش است. داستان بازی بدون هیچ متنی پیش می‌رود و برای انتقال احساسات و پیچیدگی‌های داستانی کاملاً متکی به صدا است. این روش داستان سرایی منحصر به فرد لایه‌ای از جذابیت و دسترسی را اضافه می‌کند و بازیکنان در هر سن و زبانی کاملاً با روایت درگیر می‌شوند.

همان‌طور که در جنگل سفر می‌کنید، با پازل‌های مختلفی روبرو می‌شوید که منطق و خلاقیت شما را به چالش می‌کشد. این پازل‌ها به طور یکپارچه در محیط ادغام می‌شوند و کاوش را طبیعی و لذت بخش می‌کنند. هر پازل حل شده شما را به کشف اسرار جنگل و یافتن خواهر Shapik نزدیک‌تر می‌کند. موسیقی و اتمسفر نقش مهمی در Shapik The Quest ایفا می‌کند و تأثیر احساسی هر صحنه را افزایش می‌دهد. ملودی‌ها با دقت ساخته می‌شوند تا با حال و هوای بازی مطابقت داشته باشند. موسیقی بازی شامل زیبایی آرام جنگل یا لحظات پر تنش خطر و کشف بوده که هر کدام حس و حال متفاوتی را در بازیکنان ایجاد خواهند کرد.

Shapik The Quest یک بازی بصری به شدت خیره کننده و از نظر احساسی جذاب است که ترکیبی منحصر به فرد از داستان سرایی، حل پازل و کاوش را ارائه می‌دهد. این بازی تجربه‌ای است که حس و حال بازیکنان را مجذوب خود می‌کند و شما را دعوت می‌کند تا خود را در دنیایی جادویی غوطه ور کنید که در آن تمام جزئیات مهم است. این بازی با مراحل متنوع و خاص خود، گرافیکی که با دست نقاشی شده و شخصیت‌های بامزه و تعاملی، خود را از سایر آثار ماجراجویی در سال‌های اخیر متمایز می‌کند. پس اگر از طرف‌داران آثار دوست داشتی و بامزه هستید، به شما توصیه می‌کنیم Shapik The Quest را سریعاً دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Oddsparks An Automation Adventure و Omega Crafter را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Shapik The Quest برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 7 / 8 / 10
Processor: Intel i3 or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 11 compatible GPU
DirectX: Version 11
Storage: 600 MB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 7 / 8 / 10
Processor: Intel i5 or better
Graphics: DirectX 11 compatible GPU
DirectX: Version 11
Storage: 600 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

This is a story of Shapik, traveling through magic forest in search of his missing sister. Explore a beautiful world, full of mystery, magic and danger and find your missing sister, solving puzzles on your way. Backgrounds and characters were drawn by hand. You will find very many seemingly inconspicuous details. Just stop and take a closer look. In this story you will not find a single text line. The whole story is told using animated “bubble thoughts”. Our music maker composed atmospheric music to make you feel all the twists and turns and exciting moments of the plot. Listen up when you’re tired of exploring locations.

source

توسط siahnet.ir