xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

به نظر می‌آید پردازنده‌های لپ‌تاپی Lunar Lake اینتل در زمینه شارژدهی عملکرد بسیار مناسبی نسبت به رقبا داشته و می‌توانند عنوان بهترین تراشه در زمینه کاهش مصرف انرژی را حتی نسبت به پردازنده‌های ARM به خود اختصاص دهند. ظاهراً لپ‌تاپ‌های مجهز به پردازنده Lunar Lake اینتل تا 5 ساعت شارژدهی بیشتری نسبت به مک‌بوک‌های M3 اپل دارند.

اینتل وعده داده که پردازنده‌های لپ‌تاپی Lunar Lake اش می‌تواند انقلابی در زمینه شارژدهی لپ‌تاپ‌ها برپا کند. ظاهراً این پردازنده‌ها عملکرد فوق‌العاده‌ای نسبت به تراشه‌های M3 اپل داشته و می‌توانند شارژدهی لپ تاپ را نسبت به رقبا تا حدود 5 ساعت بهبود دهند.

جزئیات بیشتر از عملکرد پردازنده‌های Lunar Lake اینتل

جزئیات بیشتر از عملکرد پردازنده‌های Lunar Lake اینتل

لنوو نسخه بعدی لپ‌تاپ Yoga Slim 7i Aura Edition خود را به تراشه‌های Lunar Lake مجهز می‌کند و در همین رابطه شاهد انتشار بنچمارک‌هایی از عملکرد این لپ تاپ هستیم که به مصرف پایین انرژی این دستگاه اشاره دارد.

بر اساس گزارش tomshardware این لپ تاپ به لطف تراشه Core Ultra 7 258V تقریباً تا 24 ساعت پخش ویدیو را شارژدهی می‌کند. این مقدار در مقایسه با لپ تاپ‌های M2 و M3 اپل به ترتیب 5 ساعت و 22 دقیقه و 5 ساعت و 35 دقیقه بیشتر است.

البته این تست با روشنایی 150 نیت انجام شده و در حین آزمون نیز نور پس زمینه صفحه کلید و وای فای هر سه لپ تاپ خاموش بوده است. در این تست یک ویدیوی H.264 با سرعت 24 فریم در ثانیه با وضوح 1080P پخش شده است.

در همین رابطه بخوانید:

– پاسخ اینتل به کوالکام و AMD؛ رونمایی از معماری پردازنده موبایل Lunar Lake با E-Core تا 68 سریعتر و NPU قوی تر از Snapdragon X Elite

– اینتل خجالت را کنار گذاشت؛ آغاز تولید پردازنده‌های ۳ نانومتری Lunar Lake توسط TSMC

لپ تاپ Yoga Slim 7i Aura Edition به پردازنده CPU Core Ultra 7 258V Lunar Lake با 32 گیگابایت حافظه رم مجهز بوده و ویندوز 11 24H2 روی آن اجرا می‌شود. مک بوک M2 اپل نیز با 8 گیگابایت حافظه رم و با سیستم‌عامل MacOS Sonoma مورد تست قرار گرفت. مدل M3 نیز با 24 گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل مک بوت شده بود.

source

توسط siahnet.ir