xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

الکترونیک آرتز این هفته اولین کانپست آرت بتلفیلد جدید را منتشر کرد. مدیر برند بتلفیلد در مصاحبه‌ای با IGN در مورد ویژگی‌های کلی بازی جدید صحبت کرد و از بازگشت نقشه‌های 64 نفره و ساختار بازی‌های قدیمی همانند بتلفیلد 4 خبر داد. تام هندرسون، افشاگر معروف با انتشار مطلب تازه‌ای، جزئیات بیشتری از Battlefield جدید فاش کرد و از سیستم تخریب فوق‌ واقعی گفت.

تام هندرسون مدعی است که حالت بتل رویال برای بازی جدید در حال طراحی است. این بازی قرار است مشابه وارزون عمل کند و یک تجربه پایاپای با مولتی‌پلیر باشد. قرار است اسکین و آیتم و محتوای مختلف برای بخش بتل رویال ساخته شود. الکترونیک آرتز به دنبال طراحی یک رقیب برای وارزون می‌گردد و می‌خواهد بتل رویال نظامی واقع‌گرایانه را بسازد. میزان علاقه به بخش بتل رویال کاهش پیدا کرده، اما وارزون همچنان محبوب است و رقیب قدر مشابه ندارد.

اینسایدر گیمینگ مدعی است که داستان بازی بین سال‌های 2027 و 2030 جریان دارد. کمپین اصلی نیز در مورد یک گروه نظامی خصوصی است که علیه ناتو می‌جنگند. بازی در شهرهای مهمی جریان خواهد داشت. برای نمونه جبل‌الطارق را خواهیم دید که البته در تصویر مفهومی منتشرشده نیز واضح بود. بخشی از بازی در آمریکا جریان دارد و احتمالاً بخشی نیز در خاورمیانه. نقشه اصلی بتل رویال نیز استوایی خواهد بود و به یک جزیره سفر خواهیم کرد.

بتلفیلد جدید Battlefield

جزئیات بتلفیلد جدید

جزئیات بخش مولتی پلیر بتلفیلد جدید قابل‌توجه هستند. 45 سلاح مختلف حین انتشار در دسترس قرار می‌گیرد. به عبارتی تعداد تفنگ‌ها دو برابر Battlefield 2042 خواهد بود. هدف آن است که 10 نقشه مولتی پلیر موقع انتشار آماده باشد. در ادامه سیستم تخریب بازی بسیار واقع‌گرایانه خواهد بود. نوع تخریب مشابه Rainbow Six Siege است و می‌توان تمام دیوار را فرو ریخت. نحوه‌ی حرکت و لوکوموشن کاراکترها هم به‌طور کل تغییر یافته است. بازی جدید اجازه‌ی بلند کردن و حمل هم‌تیمی‌ها را می‌دهد.

تیم سازنده بازی Battlefield جدید با تمام قوا مشغول کار است. تیم مارکتینگ نیز در حال یافتن اسم مناسب برای بازی است. گزینه‌های مختلفی پیشنهاد شده است. برای نمونه ممکن است بتلفیلد 6 انتخاب شود. هرچند تا معرفی رسمی بازی زمان بسیار زیادی باقی مانده است. قرار است سال آینده شاهد انتشار نسخه بتا باشیم و باید ببینیم این اثر چه زمانی آماده خواهد شد. طرفداران بتلفیلد از جزئیات بازی جدید استقبال کردند و معتقدند که دوران اوج این بازی تکرار خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: InsiderGaming

source

توسط siahnet.ir