xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

29 شهریور 1403 ساعت 16:03

هوش مصنوعی Apple Intelligence اپل ویژگی‌های جدید و جذابی دارد که رقبا از آن بی‌بهره‌اند. این ویژگی‌ها می‌توانند کلید موفقیت اپل در حوزه AI باشند.

امروزه توسعه هوش مصنوعی و گرایش به فناوری‌ها و ابزارهای مبتنی بر آن به‌حدی پیشرفت کرده که تقریبا نمی‌توان گجت یا کامپیوتری پیدا کرد که به‌نوعی از عبارت AI در بخش‌های مختلف استفاده نکرده باشد. در سال‌های گذشته اکثر کمپانی‌های بزرگ فعال در حوزه تکنولوژی و گوشی‌های موبایل اعم از گوگل، سامسونگ و برندهای چینی هوش مصنوعی را با آغوش باز پذیرفته و ابزارهای AI خود را یکی پس از دیگری معرفی کرده‌اند.

اپل نیز از این قضیه مستثنی نیست و قرار است هوش مصنوعی اختصاصی خود، اپل اینتلیجنس را به‌زودی به کاربرانش هدیه دهد. در عین حال برخی ویژگی های هوش مصنوعی Apple Intelligence اپل قادرند آن را به برنده نبرد هوش مصنوعی در سال جاری تبدیل کنند.

کدام ویژگی های هوش مصنوعی Apple Intelligence می‌تواند آن را از رقبا جلو بیندازد؟

با وجود آن‌که اپل اندکی دیرتر از رقبای اصلی خود به نبرد هوش مصنوعی در پرچمداران ملحق شد اما با سرعت زیادی در حال جبران کردن این عقب‌افتادگی خود است. این کمپانی بر خلاف بسیاری رقبا سراغ استفاده از مدل‌های زبان بزرگ نرفت و بیشتر روی متدهای خاص یادگیری ماشین مناسب برای پلتفرم‌های موبایل متمرکز شده است.

همین مساله باعث شده که اپل در بسیاری زمینه‌های هوش مصنوعی دست بالاتر را نسبت به رقبا داشته باشد. در ادامه تعدادی از زمینه‌های اصلی برتری اپل اینتلیجنس نسبت به رقبا را بررسی خواهیم کرد.

تمرکز روی حریم شخصی و محافظت از داده‌ها

نگرانی‌های فراوان از حفظ نشدن حریم شخصی و درز اطلاعات محرمانه کاربران یکی از عمده دلایلی است که بسیایر کاربران را نسبت به استفاده از هوش مصنوعی دلسرد کرده است. در این بین تمرکز همیشگی اپل روی حفاظت از داده‌های کاربران می‌تواند یکی از برگ‌های برنده این کمپانی باشد.

حریم شخصی کاربران

به‌ادعای این کمپانی اکثر پردازش‌های مرتبط با هوش مصنوعی Apple Intelligence روی خود دستگاه و بدون نیاز به ارسال داده‌های کاربران به سرورهای ابری انجام می‌شوند. همچنین حتی اگر نیاز به ارسال داده‌ها به سرورهای ابری باشد نیز اپل این کار را از طریق سرورهای ابری اختصاصی خود کاربران و به‌شکلی کاملا رمزگذاری‌شده انجام خواهد داد تا امنیت اطلاعات افراد را به بیشترین حد ممکن برساند.

ادغام سخت افزاری و نرم افزاری

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های همیشگی دستگاه‌های اپل نسبت به رقبا ادغام فوق‌العاده سخت افزاری و نرم افزاری است که می‌تواند یکی از ویژگی های هوش مصنوعی Apple Intelligence هم باشد. اکوسیستم نرم افزاری و سخت افزاری غنی اپل نه تنها بسیار کاربرپسند است، بلکه کنترل بیشتری را نیز در اختیار اپل قرار داده و امکان استفاده از توان سخت افزاری تراشه‌های قدرتمند این کمپانی را به مدل‌های کوچکتر خواهد داد.

ادغام سخت افزاری و نرم افزاری

مثالی از این هماهنگی سخت افزاری و نرم افزاری مدل جدید Visual Intelligence است که به‌طور کامل با اپلیکیشن دوربین، گالری و البته کلید جدید کمرا کنترل همسان‌سازی شده تا امکان استفاده گسترده از هوش مصنوعی برای تعامل با محیط اطراف کاربر را برای او فراهم کند.

شخصی‌سازی مطابق با سبک زندگی کاربران

آیفون امروزه چیزی بسیار بیشتر از ابزاری برای تماس گرفتن یا حتی یک کامپیوتر جیبی است. این گوشی سال‌هاست که همراه با کاربرانش است، عکس‌ها و اطلاعات شخصی‌شان را نگهداری می‌کند و به بهترین همراه آن‌ها تبدیل شده است. استفاده از این پایگاه بزرگ داده‌های کاربران و ادغام آن‌ها با هوش مصنوعی می‌تواند سیری را به یک دستیار هوشمند منحصربفرد تبدیل کرده و اپل را برنده نبرد هوش مصنوعی در سال 2024 کند.

هوش مصنوعی Apple Intelligence

سیری به‌طور کامل با کاربران آشنایی داشته و در جریان سلیقه، اولویت‌ها و کارهای اوست و بر همین اساس می‌تواند اعلان‌های ورودی دستگاه را طبقه‌بندی کند، گام بعدی شما را پیش‌بینی نماید و با مدیریت کردن نحوه و میزان استفاده‌تان از اپلیکیشن‌های مختلف راندمان کاری‌تان را افزایش دهد.

البته هوش مصنوعی سایر رقبا مثل مایکروسافت یا گوگل نیز به این داده‌های خصوصی دسترسی دارند. با این حال هیچ‌یک از این دو به اندازه اپل به کاربرانش نزدیک نیست.

قابلیت‌های ساده و کاربرپسند

اپل مهارت فراوانی در ارائه فناوری‌های پیشرفته و پیچیده به ساده‌ترین و قابل درک‌ترین شکل ممکن دارد و در سال‌های اخیر توانسته کاربرپسندترین نحوه استفاده از اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های مختلف را به کاربرانش ارائه دهد. این توانمندی اپل قطعا در طراحی و استفاده از Siri نیز قابل مشاهده است.

قابلیت کاربرپسند

کار کردن با سیری قابل درک و ساده بوده و ادغام آن با قابلیت‌های مختلف گوشی به بهترین شکل ممکن انجام پذیرفته است. اپل همچنین تعامل صوتی سیری با کاربران را نیز بسیار کاربرپسند طراحی کرده و حتی Vision AI را نیز به‌گونه‌ای طراحی کرده که به‌کمک آن بتوان با حداقل دانش تکنیکی به‌سادگی در تصاویر به جستجو پرداخت.

توانمندی اپل در تبدیل کردن فناوری‌های پیچیده به محصولی قابل درک نیز دیگری ویژگی است که می‌تواند هوش مصنوعی Apple Intelligence را بالاتر از رقبایش قرار دهد.

AI Vision در دوربین

در کنار تمامی ویژگی‌های آیفون 16 که در رویداد Glowtime معرفی شده و کم و بیش اطلاعاتی در خصوص‌شان داشتیم، قابلیت Visual Intelligence را باید منحصربفرد و جذاب توصیف کرد. این قابلیت البته به هیچ وجه جدید نیست؛ اما همان‌طور که از اپل انتظار می‌رود ادغام آن با سیستم عامل به جذاب‌ترین شکل ممکن انجام شده است.

هوش مصنوعی Apple Intelligence

استفاده از این ابزار بسیار ساده است. تنا کافی‌ست که اپلیکیشن دوربین را باز کنید و لنز دوربین را سمت سوژه‌ای خاص بگیرید. به این ترتیب هوش مصنوی اپل قادر خواهد بود اطلاعاتی فوق‌العاده کاربردی و مفید، از نژاد سگ حاضر در گوشه تصویر گرفته تا چگونگی رزرو بلیط کنسرتی که تبلیغ آن در تصویر قابل مشاهده است، در اختیارتان قرار دهد.

جمع‌بندی؛ آیا هوش مصنوعی Apple Intelligence قادر به غلبه بر رقبای اندرویدی خواهد بود؟

به‌طور کلی ویژگی‌های مورد اشاره در این متن مثل توجه ویژه به حریم شخصی کاربران، ادغام بی‌نقص با قابلیت‌های مختلف گوشی، سادگی استفاده و استفاده از ابزارهای پیشرفته هوش مصنوعی بصری از جمله مهم‌ترین مزیت‌های اپل اینتلیجنس هستند که می‌توانند بسیاری افراد را به استفاده از آن ترغیب کنند.

اپل البته برای پیشرفت بیشتر در حوزه هوش مصنوعی اپل البته قصد تک‌روی نداشته و آماده همکاری با کمپانی‌های سرآمد دیگری مثل OpenAI یا گوگل است تا نه تنها توانمندی‌های AI خود را تقویت کند، بلکه قابلیت‌های جدیدی را در اختیار کاربران یا توسعه‌دهندگان قرار دهد.

در گجت نیوز بخوانید: ۹ تا از بهترین قابلیت های هوش مصنوعی اپل برای آیفون ها مقایسه هوش مصنوعی اپل با Galaxy AI سامسونگ؛ نبرد غول‌های تکنولوژی بهترین ویژگی های آیفون ۱۶؛ چرا باید گوشی پرچمدار جدید اپل را خرید؟

source

توسط siahnet.ir