xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

دانلود بازی ساخت و ساز برای کامپیوتر

Satisfactory v1.0 (Build 365306)-ElAmigos + Update to Build 366202

Offline Crack + Online Crack

اطلاعات مهم بازی

نسخهٔ بازی: نسخهٔ کامل، آپدیت‌شده، کرک‌شده، تست‌شده و سالم >> حاوی تمامی بسته‌های الحاقی (DLCs) و آپدیت‌ها

تاریخ انتشار: سپتامبر ۲۰۲۴

ژانر بازی: ماجراجویی، ساخت‌وساز، شبیه‌سازی

رده‌بندی سِنّی: از ۱۲ سال به بالا

امتیاز بازی براساس نقد و بررسی و امتیازدهی سایت معتبر Metacritic از مجموع ۱۰۰ امتیاز: ۹۰ >> عالی

کرک‌کننده: گروه معتبر ElAmigos

نوع کرک بازی: کاملاً خودکار >> بازی در هنگام نصب به‌طور خودکار کرک می‌شود

 

توضیحات بازی

Satisfactory یک بازی در ژانر ماجراجویی، ساخت‌وساز، شبیه‌سازی، جهان‌ باز و اول‌شخص است که ترکیبی از اکتشاف و مبارزه را ارائه می‌دهد. بازیکن می‌تواند به‌صورت تک‌نفره و یا به‌همراه دوستان خود در دنیایی بیگانه به جست‌وجو و ساخت بپردازد، کارخانه‌های چندطبقه‌ای ایجاد کند و از استفاده از نوار نقاله‌ها به‌نهایت لذت برسد!

بازی Satisfactory یک تجربهٔ کامل و جذاب از ساخت‌وساز و اکتشاف است که شما را به چالش می‌کشد تا بهترین استفاده را از منابع طبیعی سیاره ببرید و کارخانه‌های پیشرفته‌ای را بنا کنید.

 

گیم‌پلی ساخت‌وسازی بسیار ارزشمند و جذاب

در این بازی، بازیکن با ساخت کارخانه‌های عظیم، طبیعت را تسخیر می‌کند؛ گسترش کارخانه‌ها در هر نقطه از سیاره و به هر شکلی که می‌خواهد ممکن است. این سیاره سرشار از منابع طبیعی ارزشمند است که آمادهٔ استفاده هستند و وظیفهٔ شما به‌عنوان یک کارمند شرکت FICSIT این است که آنها را به‌درستی بهره‌برداری کنید.

 

خودکارسازی

کارخانه‌ها را می‌توان با دقت کامل یا با استفاده از شبکه‌های پیچیده‌ای از نوار نقاله‌ها ساخت. بازیکن می‌تواند کامیون‌ها و قطارها را برای انتقال به پایگاه‌های دورافتاده خودکار کند و مایعات را نیز از طریق لوله‌ها جابه‌جا کند. هدف اصلی کاهش کارهای دستی و بهینه‌سازی فرآیندها است.

 

اکتشاف و بهره‌برداری

بازیکنان می‌توانند به سفرهای اکتشافی رفته و مواد جدید کشف کنند و از همهٔ آنها به‌درستی استفاده کنند. شما انواع وسایل نقلیه مانند جت‌پک، پدهای پرش و ابزارهای دیگر را در اختیار دارید تا اکتشافات خود را آسان‌تر کنید. البته باید از تجهیزات ایمنی مناسب نیز استفاده کنید؛ چرا که ممکن است با حیات‌وحش محلی مواجه شوید.

 

ویژگی‌ها و جذابیت‌های اصلی این بازی

● روند جهان‌ باز عالی (Open World): سیارهٔ بیگانهٔ Massage-2(AB)b با مساحتی معادل ۳۰ کیلومترمربع و گونه‌های جانوری منحصربه‌فرد آن در انتظار شما است تا آن را کشف کنید.

● ساخت‌وساز کارخانه‌جات: تجربهٔ ساخت کارخانه‌ای عظیم از دید اول‌شخص، که می‌توانید آن را به‌طور کامل خودکار کرده و برای رسیدن به حداکثر بهره‌وری بهینه‌سازی کنید.

● امکان شخصی‌سازی با آزادی‌‌عمل‌های فراوان: کارخانهٔ خود را مطابق با سلیقهٔ خود بسازید؛ چه در ارتفاعات بلند و چه در دشت‌های وسیع. تقریباً هیچ محدودیتی برای ایجاد کارخانهٔ منحصربه‌فرد شما وجود ندارد.

● وسایل نقلیهٔ خاص و جذاب: برای گشت‌وگذار در دنیای بازی می‌توانید بنا بر سلیقهٔ خودتان از انواع وسایل نقلیه مانند پدهای پرش، کارت‌های کارخانه، جت‌پک، هایپرتیوب‌ها، کامیون‌ها و قطارها استفاده کنید.

● روند مشارکتی گسترده: شما می‌توانید کارخانهٔ خود را به‌تنهایی بسازید و یا با دوستانتان لذت ساخت و توسعه را به‌اشتراک بگذارید.

 (توضیحات از کارشناس بخش بازی سافت‌گذر: محمد زویداوی)

 

روش نصب و اجرای بازی

۱. پس از دانلود تمامی فایل‌های فشردهٔ این بازی، با استفاده از نرم‌افزار WinRAR آنها را از حالت فشرده خارج یا همان اکسترکت (Extract) کنید. برای این کار تنها کافیست که این فایل‌های فشرده را در یک فولدر در کنار هم قرار بدهید، فقط بر روی فایل فشردهٔ اول (part1) راست‌کلیک کنید و سپس روی گزینهٔ Extract Here کلیک نمایید. با انجام‌دادن این اقداماتِ ساده، تمامی فایل‌های فشرده به‌طور خودکار (و بدون نیاز به هیچ‌گونه اقدامی دیگر) از حالت فشرده خارج  می‌گردند و یک فولدر جداگانه که نام بازی بر روی آن است، ایجاد می‌شود.

۲. به فولدری که ایجاد ‌شده است، وارد شوید و فایل ISO موجود در آن را در درایو مجازی قرار دهید یا به عبارت دیگر، فایل ISO را در درایو مجازی Mount کنید. جهت قراردادن فایل ISO در درایو مجازی، باید از نرم‌افزارهای ویژهٔ ساخت درایو مجازی مانند نرم‌افزار Virtual CloneDrive یا نرم‌افزار Daemon Tools استفاده کنید.

۳. بازی را نصب کنید.

۴. اگر می‌خواهید به‌طور آفلاین بازی کنید، وارد فولدر Offline Crack و اگر می‌خواهید به‌طور آنلاین بازی کنید، وارد Online Crack شوید و فولدر Engine را در همان مسیری که بازی را نصب کرده‌اید، کپی و جایگزین (Copy and Replace) کنید.

۵. بازی به‌شرطی بدون مشکل اجرا می‌شود که موارد شمارهٔ ۱ تا شمارهٔ ۴ را کاملاً درست انجام بدهید.

 

حداقل سیستم موردنیاز

Requires a 64-bit Processor and Operating System

OS: Windows 10 or Later (64-Bit)

Processor: i5-3570 3.4 GHz 4 Core

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 1650/GTX 1050-ti, or AMD RX 470/RX 570, or Equivalent Performance & VRAM

Storage: 20 GB Available Space

Additional Notes: Internet connection Required for Mmultiplayer

 

سیستم پیشنهادی

Requires a 64-bit Processor and Operating System

OS: Windows 11 or Later (64-Bit)

Processor: Ryzen 5 5600X or i5-12400 or Equivalent Performance, 6 Physical Cores Minimum

Memory: 16 GB RAM

Graphics: Nvidia RTX 2070 or RX 5700, or Equivalent Performance & VRAM

Storage: 20 GB Available Space

Additional Notes: Internet connection Required for Multiplayer

source

توسط siahnet.ir