xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

«زک اسنایدر» در مورد سریال 300 اعلام کرد که کار بر روی پروژه پیش‌درآمد آن به زودی آغاز می‌شود و این دنیا همچنان برای او جذاب است.

زک اسنایدر در حالی که مشغول تبلیغ انیمیشن جدید خود با نام Twilight of the Gods برای «نتفلیکس» بود، به‌روزرسانی جدیدی درباره روند پیشرفت پروژه اثر 300 ارائه داد. این سریال پیش‌درآمدی بر فیلم 300 است که در سال 2006 با بازی «جرارد باتلر» و «لنا هدی» منتشر شد و «اسنایدر» قرار است کارگردانی و تهیه‌کنندگی اجرایی آن را بر عهده بگیرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


زک اسنایدر تایید کرد که سریال 300 در دست ساخت است

«اسنایدر» در مصاحبه‌ای با ComicBook.com گفت:

ما آماده‌ایم که به زودی به پروژه بپردازیم و کار را شروع کنیم. خیلی هیجان‌انگیز است، من عاشق این دنیا هستم.

سریال 300

او اضافه کرد که در جلسات ابتدایی برای این پروژه ایده‌های مختلفی مطرح شده و این دنیا همچنان سرشار از جزئیات و مفاهیم عمیق است. «اسنایدر» این دنیا را با پروژه انیمیشن جدید خود مقایسه کرد و گفت که هر دو دارای زیربناهای مشابهی هستند.

همچنین انتظار می‌رود که «دبورا اسنایدر»، «همسر زک»، به عنوان تهیه‌کننده اجرایی تحت پرچم شرکت تولیدی «Stone Quarry» با همکاری افرادی مانند «وسلی کولیر»، «جیانی نوناری»، «مارک کانتون» و «برنی گلدمن» به این پروژه بپیوندد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت سریال 300 توسط زک اسنایدر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Bleedingcool

source

توسط siahnet.ir