xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

تریلر انیمه Devil May Cry نشان داد که شکارچی دیوانه‌وار آماده است تا در صحنه‌ای جدید در انیمیشن مورد انتظار شیطان هم می‌گرید برای نتفلیکس ظاهر شود.

چندی پیش، سرویس استریم نتفلیکس در جریان رویداد Geeked Week 2024 تاریخ رسمی انتشار و یک تریلر انیمه سریالی Devil May Cry از این انیمیشن را معرفی کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر انیمه Devil May Cry منتشر شد

در سال 2023، نتفلیکس اعلام کرد که در حال تولید یک سریال انیمیشنی بر اساس مجموعه بازی‌های ویدیویی شیطان هم می‌گرید، ساخته کپ‌کام است. «آدی شانکار»، تهیه‌کننده فیلم هندی-آمریکایی، به همراه استودیو میر که به خاطر سری تحسین‌شده کسلوانیا شناخته شده‌اند، در این پروژه همکاری می‌کنند.

اکنون، نتفلیکس با انتشار یک بیانیه خبری، اولین تیزر سریال Devil May Cry این انیمیشن را به نمایش گذاشته است که قرار است در سال 2025 در این پلتفرم پخش شود.

همانطور که از سری دویل می کرای انتظار می‌رود، تریلر انیمیشن شامل صحنه‌های اکشن پرشوری از «دانته» است که با انسان‌ها و شیاطین مبارزه می‌کند. در حالی که تریلر انیمه دویل می کرای مملو از شخصیت‌های آشنا از بازی‌هاست، انیمیشن آن همچنین از مواد خارج از بازی‌ها نیز بهره‌برداری خواهد کرد.

در انتهای تریلر، شخصیت انسانی شبیه به یک خرگوش سفید به انتظار گشایش دروازه‌های جهنم نشسته است. این شخصیت، خرگوش سفید، در مانگای دویل می کرای 3 حضور دارد.

فصل اول این انیمه شامل هشت قسمت خواهد بود. «شانکار» در سال گذشته از «لارسون» و کل پروژه به‌طور مثبت یاد کرده و گفت:

مفتخرم که نتفلیکس و کپ‌کام به من اعتماد کرده‌اند تا این فرانچایز را هدایت کنم. «الکس لارسون» و من عاشق این شخصیت‌ها هستیم و متعهدیم که از بار بسیار بالایی که برای خودمان تعیین کرده‌ایم، فراتر برویم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت انیمه دویل می کرای چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: CBR

source

توسط siahnet.ir