xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

اپل با تولید مک بوک های خود، دنیای لپ تاپ ها را وارد عرصه نوینی کرد و امروزه کاربرانی که قصد دارند برای انجام فعالیت‌های دشوار، لپ تاپ های همه کاره با قیمت مناسب را خریداری کنند، باید بین مک بوک ایر و پرو یکی را انتخاب کنند. پرسشی که برای بسیاری از افراد پیش می‌آید، این است که تفاوت اصلی این دو چیست و چه زمانی باید مک بوک ایر را به پرو تشخیص داد؟ امروز قصد داریم از نقطه نظرات مختلف، این دو لپ تاپ را مورد ارزیابی قرار داده و بررسی کنیم کدام یک در بازار امروز مناسب‌تر است. در صورتی که قصد خرید مک بوک ایر یا پرو را دارید ولی هنوز نتوانستید بهترین نسخه را برای خود انتخاب کنید، اصلا جای نگرانی نیست. مجموعه ایران مک بوک با دارا بودن دو مرکز فروش در پاساژ پایتخت و  امام رضای تهران، تلاش می‌کند بهترین محصولات اپل از جمله مک بوک ایر و مک بوک پرو را در اختیار متقاضیان قرار دهد.

تفاوت طراحی مک بوک ایر و مک بوک پرو

هنگامی که از طراحی در دو مک بوک اپل صحبت به میان می‌آید، کفه ترازو همیشه به نفع مک بوک ایر سنگینی می‌کند. استفاده از رنگ‌های بسیار متنوع همراه با قاب نازک خاص، از جمله دلایلی به حساب می‌آید که کاربران، این محصول را به مک بوک پرو یا دیگر لپ تاپ‌ها ترجیح دهند. تمامی مک بوک ایرهای داخل بازار که پس از سال 2020 به بازار معرفی شده اند، در 5 رنگ متمایز به بازار عرضه شده‌اند که همین مورد به تنهایی طیف وسیعی از کاربران را به سمت خود جلب می‌کند.

تفاوت صفحه‌ نمایش مک بوک ایر و مک بوک پرو

تحت تاثیر وزن سبکی که مک بوک ایر نسبت به نسخه پرو دارد، بدون شک صفحه نمایش آن نیز کوچک‌تر است. همیشه نسخه‌های ایر یک اینچ از نسخه پرو کوچک‌تر هستند که همین مسئله سبب می‌شود تقاضا برای آن زیاد باشد. از نظر کیفیت نیز رویه کلی به این صورت است که مک بوک ایرها به دلیل تمرکز بر روی طراحی، همیشه از نظر کیفیت صفحه نمایش، تا حد بسیار ناچیزی نسبت به مک بوک ایر برتر دارد.

تفاوت تراشه و عملکرد مک بوک ایر و مک بوک پرو

شاید اصلی‌ترین نکته‌ای که برتری مک بوک پرو نسبت به نسخه ایر احساس می‌شود، در بحث تراشه و عملکرد است که این سیستم‌ها قابل مقایسه نیستند. مک بوک پرو همان‌گونه که از اسم آن مشخص است، همیشه با به‌روزترین و قدرتمندترین تراشه‌ها به بازار معرفی می‌شوند که همین مسئله باعث شده این لپ تاپ‌ها نسبت به نسخه ایر، برتری محسوسی داشته باشند.

تفاوت باتری مک بوک ایر و مک بوک پرو

نکته بسیار عجیبی که در مورد مک بوک ایر و پرو وجود دارد، تفاوت این دو در بحث باتری است. علی‌رغم این‌که باتری نسخه پرو قدرتمندتر است، ولی به دلیل جریان کمتر مک بوک ایر، مدت زمان نگه داشتن شارژ در مک بوک ایر بیشتر است. به صورت کلی می‌توانید از طریق مک بوک ایر به مدت 19 ساعت استریم آنلاین داشته باشید که این میزان در مک بوک پرو 18 ساعت است.

تفاوت کاستوم شدن مک بوک ایر و مک بوک پرو

یکی از دلایلی که سبب می‌شود بسیاری از کاربران نسبت به خرید مک بوک ایر تمایل داشته باشند، قیمت پایین مک بوک کاستوم شده نسبت به نسخه‌های پرو است. به عنوان مثال، شما می‌توانید بر اساس محدودیت‌های موجود در شرکت، مک بوک ایرها را بر اساس نیاز خود کاستوم کنید، ولی هزینه آن در قیاس با مک بوک پرو، فوق‌العاده مقرون‌به‌صرفه می‌باشد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

source

توسط siahnet.ir