xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

«سارا ویوینگ» اعلام کرد که برای دنباله احتمالی فیلم Ready or Not آماده است و علاقه‌مند به بازگشت به نقش خود در این فیلم ترسناک است.

سارا ویوینگ بازیگر مطرح فیلم ترسناک Ready or Not که در سال 2019 منتشر شد، اخیراً اعلام کرده که برای بازی در دنباله احتمالی این فیلم کاملاً آماده است. او در گفت‌وگویی با «ComicBook» عنوان کرد که دوست دارد دوباره در نقش شخصیت «گریس لو دوماس» حاضر شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سارا ویوینگ تایید کرد که در دنباله فیلم Ready or Not حضور خواهد داشت

«ویوینگ» با اشاره به بازگشت خود به این نقش گفت:

من کاملاً آماده‌ام. فکر می‌کنم همه ما آماده باشیم، ولی هنوز قرارداد نبسته‌ایم، فقط یک توافق شفایی داشتیم.

فیلم Ready or Not

در Ready or Not «ویوینگ» در نقش «گریس»، عروسی که به تازگی ازدواج کرده است، بازی می‌کند. خانواده عجیب و غریب همسر او، «گریس» را مجبور به شرکت در یک بازی مرگبار می‌کنند تا یک پیشگویی فراطبیعی خانوادگی را تحقق بخشند. در طول شب، «گریس» باید برای زنده ماندن بجنگد.

Ready or Not که توسط «گای بوسیک» و «کریستوفر مورفی» نوشته شده است، علاوه بر «ویوینگ»، این اثر بازیگرانی مانند «مارک اوبراین»، «آدام برودی»، «اندی مک‌داول» و «هنری زرنای» را نیز در خود دارد. این فیلم به کارگردانی تیم کارگردانی «Radio Silence» یعنی «تایلر گیلت» و «مت بتینلی-اولپین» ساخته شد و تهیه‌کنندگانی مانند «تریپ وینسون»، «جیمز وندربیلت» و «ویلیام شراک» در تولید آن نقش داشتند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Ready or Not یا حضور سارا ویوینگ چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline

source

توسط siahnet.ir