xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

برای دسترسی کاربران سیستم عامل‌های مختلف از iOS و macOS گرفته تا اندروید، مایکروسافت به تازگی اپلیکیشن Windows را منتشر کرده است که مانند یک فضای کامپیوتری ابری، به شما امکان دسترسی و کنترل از راه دور سرویس‌های ویندوز را می‌دهد.

مایکروسافت روز گذشته اپلیکیشنی تحت عنوان «ویندوز» را برای macOS، iOS، iPadOS، مرورگرهای وب، دستگاه‌های اندروید و حتی رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر کرد. برنامه Windows اساساً مرکزی برای پخش جریانی یک نسخه از ویندوز از منابع مختلف، از جمله ویندوز 365، دسکتاپ مجازی Azure، کنترل دسکتاپ از راه دور و غیره است.

این برنامه یکپارچه جدید نزدیک به یک سال است که در حال آزمایش بوده و شامل صفحه اصلی قابل تنظیم، پشتیبانی از چند مانیتور و تغییر مسیر USB است تا بتوانید از دستگاه‌های محلی مانند وب‌کم، دستگاه‌های ذخیره‌سازی و چاپگرها استفاده کنید، طوری که انگار مستقیماً به یک فضای کامپیوتری ابری وصل شده‌اند.

البته برنامه Windows محدود به حساب‌های کاری و آموزشی مایکروسافت است، زیرا در درجه اول برای کاربران موجود کاربران Remote Desktop ویندوز و سایر سیستم‌عامل‌ها طراحی شده است.

مایکروسافت چندین دهه برنامه‌های مشابهی برای اتصال به رایانه‌های شخصی از راه دور در ویندوز داشته است، از جمله برنامه Remote Desktop Connection که هنوز به عنوان بخشی از ویندوز 11 ارائه می‌شود. این برنامه‌ها، از جمله اپلیکیشن Windows جدید، برای اتصال به رایانه‌های کاری از طریق لپ‌تاپ شخصی مفید هستند.

به گفته The Verge، هنوز هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه مایکروسافت قصد دارد از حساب‌های مصرف کننده با برنامه جدید Windows خود پشتیبانی کند، وجود ندارد. سال گذشته فاش شد که مایکروسافت یک هدف بلندمدت انتقال ویندوز به طور کامل به فضای ابری برای «فعال کردن خدمات بهبودیافته مبتنی بر هوش مصنوعی و رومینگ کامل تجربه دیجیتال مردم» در نظر دارد.

در هر صورت، کاربران سیستم عامل ویندوز می‌توانند اپلیکیشن ویندوز را از فروشگاه مایکروسافت دریافت کنند. همچنین این برنامه از اپ استور اپل برای macOS، iOS و iPadOS در دسترس است. یک نسخه اندروید نیز وارد حالت پیش نمایش عمومی شده است.

source

توسط siahnet.ir