xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

ظاهراً باتری مگ سیف گوشی‌های آیفون و تعدادی از پاوربانک‌های انکر با مشکل آتش‌سوزی مواجه شدند و برای جلوگیری از یک فاجعه، این شرکت فراخوانی برای جمع‌آوری مدل‌های مشکل‌دار صادر کرده است. در ادامه با مدل‌های پاوربانک و باتری MagSafe آیفون با خطر آتش‌سوزی، آشنا شوید.

انکر برای باتری Anker 334 MagGo (شماره مدل A1642)، پاور بانک (شماره مدل A1647) و MagGo Power Bank (مدل شماره مدل A1652) اطلاعیه فراخوانی صادر کرده است. این شرکت می‌گوید وجود یک نقص در پروسه ساخت این محصولات می‌تواند باعث داغ شدن بیش از حد باتری‌های لیتیوم یون پاوربانک‌ها و خطر آتش‌سوزی شود.

این همان موضوعی است که باعث فراخوانی در ماه ژوئن برای یک پاور بانک دیگر Anker شد. این شرکت می‌گوید که تنها تعداد کمی از باتری‌ها تحت تأثیر این نقص قرار گرفتند، اما تمام شارژرهای قابل حمل را برای رعایت مراتب احتیاط فراخوانی می‌کند.

ankerrecall-2.jpg

پاوربانک‌های آسیب‌دیده را می‌توان با جستجوی نام‌ها و شماره مدل‌های آن‌ها – A1642، A1647، و A1652 – که با متنی سفید در پایین یا پشت محصول چاپ شده‌اند، شناسایی کرد. اگر یکی از مدل‌های آسیب‌دیده را دارید، انکر می‌گوید فوراً استفاده از آن را متوقف کنید، آن را در مکانی امن گذاشته و سپس شماره سریال محصول (که در نزدیکی شماره مدل قرار دارد) را بررسی کنید.

انکر می‌گوید پاوربانک‌های آسیب‌دیده نباید به دلیل خطر آتش‌سوزی دور ریخته شوند، بلکه باید به مراکزی منتقل شوند که بتوانند محصولات دارای باتری‌های لیتیوم یون را با خیال راحت از بین ببرند.

source

توسط siahnet.ir