xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

دانلود بازی Ratten Reich برای کامپیوتر

بازی Ratten Reich یک بازی خلاقانه استراتژی RTS است که در دنیایی تیره و تار و خیالی اتفاق می‌افتد که در آن حیوانات انسان‌نما، به‌ویژه موش‌ها، موش‌ها، سوسک‌ها و مارمولک‌ها، جنگ‌های وحشیانه‌ای را برای برتری در سراسر جهان ویران شده به دلیل جنگ به راه می‌اندازند. این بازی با ترکیب عناصر استیمپانک و دیزل‌پانک، بازیکنان را در یک عصر دیستوپیایی غوطه‌ور می‌کند که در آن هم فناوری پیشرفته و هم واقعیت‌های خشن جنگ با هم تلاقی می‌کنند. دنیای Ratten Reich مکانی تاریک و نابخشودنی است که به سه قاره منحصر به فرد تقسیم شده است که هر یک دارای اهمیت استراتژیک و چالش‌های خاص هستند.

گیم پلی اصلی Ratten Reich حول مدیریت استراتژیک جناح‌های متمایز می‌چرخد ​​که هر کدام نماینده گونه‌های مختلف جانوری هستند. هر گروه دارای واحدهای پیاده نظام انحصاری خود (از سربازان استاندارد گرفته تا نیروهای تخصصی مجهز به تجهیزات مخصوص جناح) است. تنوع در واحدها تضمین می‌کند که هیچ دو جناحی یکسان بازی نمی‌کنند و لایه‌ای غنی از عمق استراتژیک را ارائه می‌دهد زیرا بازیکنان باید تاکتیک‌های خود را بسته به گروهی که در نبرد فرماندهی می‌کنند یا با آن روبرو می‌شوند تطبیق دهند. سناریوهای جنگی بازی چالش برانگیز هستند و اغلب بازیکنان را ملزم می‌کند تا چندین قدم جلوتر فکر کنند.

Ratten Reich بر عمق تاکتیکی و واقع گرایی تأکید دارد. بازیکنان باید منابع خود را به دقت مدیریت کنند، واحدها را به صورت استراتژیک مستقر کنند و با شرایط متغیر در میدان نبرد سازگار شوند. محیط‌های تخریب‌پذیر به این معنی است که پوشش می‌تواند توسط توپخانه منفجر شود و موقعیت‌های مستحکم می‌توانند به آوار تبدیل شوند تا شما مجبور به ارزیابی مجدد تاکتیکی دائمی شوید. طرف‌داران بازی هایی مانند Company of Heroes یا Warhammer 40,000: Dawn of War ممکن است Ratten Reich را جذاب بدانند، زیرا تأکید مشابهی بر روی مبارزه تاکتیکی و تعامل محیطی دارد. پس تجربه این بازی را به گیمرها توصیه می‌کنیم.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Imperium BCE و  Dune: Spice Wars را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Ratten Reich برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS *: Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: Intel Core i5-2400 @ 3.1 GHz or AMD FX-6300 @ 3.5 GHz or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 or AMD R9 270 (2GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
DirectX: Version 9.0c
Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS *: Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: Intel Core i7-4790 or AMD Ryzen 3 3200G
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 1660 Super or Radeon RX 590
DirectX: Version 12
Storage: 8 GB available space
Additional Notes: SSD recommended

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

In a fictional world torn apart by constant warfare, societies of rats, mice, cockroaches, and lizards relentlessly pursue the interests of their nations. As these ambitions clash, one battlefield sees the end of all hope for peace. Advances in steam and diesel engines have given birth to merciless weapons of destruction, plunging the world into an era of unprecedented technological brutality.

source

توسط siahnet.ir