xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

دانلود uDiscMounter 24.7 - نرم افزار ساخت درایو مجازی

 

دانلود uDiscMounter

| نرم افزار ساخت درایو مجازی |

 

uDiscMounter 24.7 نام یک ابزار جدید، کاربردی و رایگان در زمینه‌ی مونت کردن ایمیج‌های CD/DVD در سیستم‌های ویندوز است که از ISO, BIN, IMG و چند نوع فرمت دیگر به خوبی پشتیبانی دارد. کار با دیسک ایمیج‌ها در ویندوز ابزار خاص خود را می‌طلبد که بتوان با آن درایو مجازی ساخت و با مونت کردن، به محتوای آن دسترسی پیدا کرد. درست مانند دیگر ابزارهای مشابه، هدف از توسعه این نرم افزار ساده‌سازی کل فرآیند مجازی‌سازی است تا کاربر بتواند با امکانات بیشتری به محتوای دیسک ایمیج‌های خود در سیستم دسترسی داشته باشد.

این برنامه مجهز به یک رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند است که منوهای آن نیز تا حد امکان ساده و قابل دسترس طراحی شده و کاربر می‌تواند در آن یک یا چند ایمیج را به طور همزمان فراخوانی و آماده استفاده کنید. پنجره اصلی این برنامه، لیست کامل ایمیج فرمت‌های پشتیبانی شده را نمایش می‌دهد و شما می‌توانید هریک از این فرمت‌ها شامل ISO, BIN, IMG, B6I, CCD, CDI, CIF, DAA, DMG, LCD, NRG, XMD, B5T, BIF, BWI, BWT, C2D, CUE, GCD, VDI, XA, XMF را در آن فراخوانی و استفاده کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار uDiscMounter را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار uDiscMounter :

– امکان مونت ایمیج فایل‌های CD/DVD با پشتیبانی از ISO, IMG, BIN و …

– پشتیبانی از Windows Vista, 7, 8, 10, 11

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– امکان مدیریت درایوهای مجازی

– کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

uDiscMounter1 300x292 - دانلود uDiscMounter 24.7 - نرم افزار ساخت درایو مجازی uDiscMounter2 300x292 - دانلود uDiscMounter 24.7 - نرم افزار ساخت درایو مجازی

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

source

توسط siahnet.ir