xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

گزارش جدید منتشر شده نشان می‌دهد که مایکروسافت در سال ۱ میلیارد دلار هزینه می‌کند تا بازی‌های ثرد پارتی را به سرویس اشتراکی گیم پس بیاورد.

در گزارش مفصلی که توسط دینا باس و سیسیلیا دی آناستاسیو از رسانه‌ بلومبرگ نوشته شده، به درگیری اخیر بین مایکروسافت و CMA و همچنین کنسول دستی احتمالی ایکس باکس و موارد دیگر پرداخته شده است. بخشی از این مطلب نیز به سیاست ایکس باکس در مورد سرویس گیم پس اختصاص دارد.

بلومبرگ در ادامه این گزارش اشاره می‌کند که مایکروسافت سالانه یک میلیارد دلار برای آوردن بازی‌های ثرد پارتی به اکوسیستم Game Pass هزینه می‌کند. این سیستم به عنوان یک سیستم «Play Anywhere» مدل‌سازی شده که فراتر از کنسول‌های خانگی است.

گیم پس یک معامله بزرگ برای ناشران بود. مایکروسافت اکنون یک میلیارد دلار در سال برای عرضه بازی های ثرد پارتی روی این سرویس اشتراکی هزینه می‌کند.

این هزینه برای جلب نظر ناشران کوچک بسیار راحت بوده است. مایکروسافت هزینه‌های ثابت میلیون دلاری را برای گنجاندن عناوین ناشران کوچک در سرویس به همراه بخشی از درآمد اشتراک و وعده قرار گرفتن در معرض دید آن‌ها از قبل ارائه می‌دهد.

از سوی دیگر طبق گزارش‌های قبلی منتشر شده، مایکروسافت برای رشد گیم پس روی موفقیت بازی Call of Duty: Black Ops 6 حساب کرده است. این بازی به عنوان اولین اثر فرنچایز مذکور، از روز اول عرضه بر روی گیم پس عرضه خواهد شد.

گیم پس در حال حاضر در کنار بازی‌های مطرح ایکس باکس، عناوینی از سرویس‌های Ubisoft Connect و EA Play را در خود قرار داده است که آن را به یک سرویس اشتراک عالی برای گیمرها در سراسر جهان تبدیل می‌کند. با توجه به سرمایه‌گذاری انجام شده، ایکس باکس و مدیران آن تمرکز زیادی روی گیم پس دارند و به رشد روز افزون این‌ سرویس امیدوار هستند.

source

توسط siahnet.ir