xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

سامسونگ امروز در ویدیویی زمان دقیق معرفی گوشی گلکسی S24 FE را فاش کرد. اگرچه در این ویدیو به صورت دقیق به گوشی گلکسی S24 FE اشاره‌ای نشده است اما سامسونگ اعلام کرده که این گوشی به بدنه فلزی مجهز است و از دوربین اصلی سه‌گانه و همچنین قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI بهره می‌برد. تمامی این مشخصات تایید می‌کند که این گوشی هوشمند گلکسی S24 FE خواهد بود.

گزارش‌هایی که تاکنون در دسترس قرار گرفته است نشان می‌دهد که سامسونگ قصد دارد در آینده نزدیک از گوشی‌ گلکسی S24 FE رونمایی کند. اما ویدیوی جدیدی که امروز از سوی این شرکت منتشر شد نشان می‌دهد که این گوشی قرار است زودتر از آنچه انتظار داریم و در هفته آینده معرفی شود. سامسونگ به صورت غیرمستقیم در این ویدیو اعلام می‌کند که گوشی گلکسی S24 FE قرار است همراه با دو تبلت قدرتمند و رده بالا معرفی شود که انتظار می‌رود آن‌ها محصولات جدید این شرکت در خانواده گلکسی تب اس 10 باشند.

زمان معرفی گوشی گلکسی S24 FE

براساس گزارش Sammobile، سامسونگ به تازگی اعلام کرده است قصد دارد در هفته آینده و در تاریخ 26 سپتامبر (پنجم مهرماه) از سه محصول جدید و رده بالا رونمایی کند. تصاویر و اطلاعات موجود در ویدیوی منتشر شده نشان می‌دهد که این گوشی گلکسی S24 FE خواهد بود و دو محصول دیگر نیز دو تبلت رده بالا و قدرتمند هستند. با توجه به اینکه در ماه‌های اخیر گزارش‌های فراوانی در مورد دو تبلت گلکسی تب اس 10 پلاس و گلکسی تب اس 10 اولترا منتشر شده است انتظار می‌رود شاهد معرفی آن‌ها باشیم.

البته در این ویدیو به صورت دقیق نامی از گوشی گلکسی S24 FE آورده نشده است و سامسونگ تنها اعلام کرده است که آن محصولی رده بالاست و از بدنه فلزی، گوشه‌هایی گرد، دوربین اصلی سه‌گانه و همچنین قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI بهره می‌برد. با توجه به اینکه سامسونگ این روزها عرضه گوشی رده بالای دیگری به جز گلکسی S24 FE را در دستور کار ندارد انتظار می‌رود در این روز شاهد رونمایی این گوشی باشیم.

پیش از این در گزارش‌هایی تایید شده بود که قرار است گوشی گلکسی S24 FE همزمان با دو تبلت جدید به همگان معرفی شوند. در این گزارش‌ها همچنین عنوان شده بود که سامسونگ قصد دارد در تاریخ 26 سپتامبر (پنجم مهرماه) از تبلت‌های قدرتمند گلکسی تب اس 10 رونمایی کند. سامسونگ همچنین در این ویدیو تایید کرده است که عرضه گوشی گلکسی S24 FE را هم در همان روز معرفی آغاز خواهد کرد.

مشخصات گوشی گلکسی S24 FE

طبق اطلاعاتی که تاکنون در دسترس قرار گرفته است گوشی گلکسی S24 FE از تراشه اگزینوس 2400 بهره می‌برد و به یک نمایشگر 6.7 اینچی Dynamic AMOLED 2x با نرخ بروزرسانی 120 هرتزی مجهز است. در پنل پشتی این گوشی می‌توان به دوربین اصلی سه‌گانه دسترسی پیدا کرد که توسط یک سنسور 50 مگاپیکسلی، یک سنسور 12 مگاپیکسلی با زاویه دید فوق عریض و همچنین یک سنسور 8 مگاپیکسلی Telephoto پشتیبانی می‌شود. دوربین سلفی این گوشی هوشمند هم وضوح 10 مگاپیکسلی خواهد داشت.

باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت، فناوری شارژ سریع 25 وات، سیستم عامل اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.1.1، از دیگر قابلیت‌های این گوشی هوشمند خواهد بود. سامسونگ قرار است برای هفت سال متوالی برای این گوشی بروزرسانی سیستم عامل و همچنین امنیتی منتشر کند.

در همین رابطه بخوانید:

– مشخصات جدیدی از گوشی مورد انتظار Galaxy S24 FE لو رفت

– زمان به بازار آمدن گوشی گلکسی S24 FE و گلکسی A16 مشخص شد

– گوشی Galaxy S24 FE با تراشه اگزینوس 2400e از راه می‌رسد

زمان معرفی تبلت گلکسی تب اس 10 اولترا

مشخصات دو تبلت گلکسی تب اس 10 پلاس و اس 10 اولترا

گلکسی تب اس 10 پلاس و اس 10 اولترا، نخستین تبلت‌های بالارده سامسونگ هستند که قرار است از تراشه‌های مدیاتک بهره ببرند. گفته می‌شود هردوی این تبلت‌ها به تراشه دایمنسیتی 9300 پلاس مجهز هستند که با استفاده از فناوری 4 نانومتری تولید شده است و از هشت هسته با عملکرد عالی بهره می‌برد. تبلت گلکسی تب اس 10 پلاس دارای نمایشگر 12.4 اینچی OLED است در حالی که در تبلت گلکسی تب اس 10 اولترا از پنل 14.6 اینچی OLED استفاده خواهد شد. سیستم عامل اندروید 14، رابط کاربری One UI 6.1.1، فناوری شارژ سریع 45 وات، اسپیکرهای چهارگانه قدرتمند و قابلیت HDR10+، دیگر ویژگی‌های این محصولات را تشکیل می‌دهند.

source

توسط siahnet.ir