xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

به تازگی اعلام شده است که فیلم مورد انتظار ۲۸Years Later، با آیفون ۱۵ پرو مکس فیلمبرداری شده است.

طبق گزارش Wired، فیلم ۲۸Years Later، که دنباله فیلم‌‌های ۲۸Days Later و ۲۸Weeks Later محسوب می‌‌شود، مراحل فیلمبرداری خود را با آیفون ۱۵ پرو مکس به اتمام رسانده است. این تصمیم با توجه به سابقه دنی بویل و آنتونی منتل منطقی است، زیرا آنها برای فیلم ۲۸Days Later از دوربین Canon XL-1 استفاده کردند. فیلمبرداری این اثر از ماه مه سال ۲۰۲۴ آغاز شد و در اواخر ماه ژوئیه به اتمام رسید اما طبق اعلام Wired، فیلمبرداری این اثر با استفاده از آیفون مخفی نگه داشته شده بود.

با توجه به تصاویری که از پشت صحنه ۲۸Years Later منتشر شده، به نظر می‌‌رسد بویل و منتل گوشی را داخل یک محافظ قرار داده‌‌اند و چندین وسیله دیگر را نیز به آن متصل کرده‌‌اند. آثاری که با استفاده از گوشی‌‌های هوشمند فیلمبرداری می‌‌شوند اغلب بودجه کمی دارند اما برای تولید ۲۸Years Later حدود ۷۵ میلیون دلار هزینه شده است.

فیلم مورد انتظار ۲۸Years Later با حضور کیلین مورفی، جودی کامر و آرون تیلور جانسون برای اکران در ۲۰ ژوئن ۲۰۲۵ (۳۰ خرداد ۱۴۰۴) برنامه‌‌ریزی شده است.

منبع: کامینگ‌سون

source

توسط siahnet.ir