xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

مادربردهای سری Unify-X ام اس آی توسط آزمایشگاه اورکلاکینگ داخلی این شرکت طراحی می‌شوند و تمرکز اصلی آنها رسیدن به حداکثر اورکلاک ممکن در پردازنده‌های اینتل و ای ام دی است. بر اساس اطلاعاتی که به تازگی افشا شده، MSI در حال کار روی نسل جدید Unify-X مبتنی بر چیپست Z890 اینتل است.

به گزارش Videocardz، یکی از کاربران شبکه اجتماعی X به نام Chamber تصویری حاوی طراحی و مشخصات نسل جدید مادربردهای MEG Z890 Unify-X را به اشتراک گذاشته است. بر اساس این اطلاعات، مادربرد MEG Z890 Unify-X که از سوکت LGA-1851 بهره می‌برد، محصول جدید آزمایشگاه‌های اورکلاکینگ MSI است که برای دستیابی به حداکثر کارایی پردازنده‌های آینده‌ی دسکتاپ اینتل طراحی شده است. این مادربرد دارای دو اسلات حافظه DDR5 DIMM، طراحی مدار تغذیه ۲۰ فاز و طیف وسیعی از کانکتورها است که قرار است ماه آینده به‌صورت رسمی عرضه شود.

مشخصات Unify-X

طی نسل گذشته شاهد وقفه‌ای در عرضه مادبرهای سری UNIFY-X بوده‌ایم به گونه‌ای که این محصولات برای پلتفرم‌های AMD 600 یا Intel 700 معرفی نشدند و آخرین مادربردهای UNIFY-X که به بازار عرضه شدند مبتنی بر چیپست‌های X570، Z590 و Z690 بودند. به نظر می‌رسد MSI در نسل جدید از طراحی تمام مشکی معروف خود فاصله گرفته و به سمت ترکیب رنگ مشکی و نقره‌ای با نوارهای بزرگ X شکل در هر دو سمت مادربرد متمایل شده است.

نسل گذشته Unify-X

مشخصات فاش شده توسط Chamber اطلاعات دقیقی درباره استاندارد و سرعت حافظه رم پشتیانی شده این محصول ارائه نمی‌کند اما شایعات حاکی از آن است که سری Z890 از ماژول حافظه DDR5 CUDIMM پشتیبانی خواهد کرد که امکان دستیابی به سرعت‌ 10،000MT/s را فراهم می‌کند.

این مادربرد دو اسلات PCIe 5.0 x16 ، یک اسلات PCIe 4.0 x16 و یک اسلات PCIe 4.0 x1 خواهد داشت و همچنین، از مجموع شش درایو M.2 SSD پشتیبانی می‌کند که دو تای آنها دارای استاندارد PCIe Gen5 و چهار تای دیگر PCIe Gen5 خواهند بود. مشتریان UNIFY-X همچنین از  Wi-Fi 7 و پورت شبکه 5 گیگابیتی بهره‌مند خواهند شد.

در همین رابطه بخوانید:

– پردازنده‌های Core Ultra 200 از حافظه CUDIMM با سرعت 10000MT/s پشتیبانی می‌کنند

– Arrow Lake-S به مهر‌ ماه نرسید؛ 5 آبان منتظر پردازنده‌های دسکتاپ Core Ultra 200 باشید

علاوه‌بر این، مادربرد MEG Z890 Unify-X با چیپست Z890 از کانکتور برق 8 پین کمکی روی مادربرد برای کارت‌های گرافیک با توان بالا نیز بهره می‌برد. انتظار می‌رود MSI این مادربرد را به زودی و همزمان با معرفی نسل جدید پردازنده‌های اینتل معرفی کند.

source

توسط siahnet.ir