خبر تعطیلی غیرمنتظره استودیوی Tango Gameworks، سازنده عنوان موفق Hi-Fi Rush، توسط مایکروسافت باعث تعجب افراد بسیاری شد. اما شرکت کره‌ای Krafton، که با بازی‌هایی مانند PUBG و The Callisto Protocol شناخته می‌شود، به سرعت وارد عمل شد تا این استودیو و عنوان Hi-Fi Rush را تصاحب کند.

با این حال، طبق گفته‌های ماریا پارک (Maria Park)، رئیس توسعه سازمانی Krafton، استودیوی Tango Gameworks در حال کار روی عنوان جدیدی بود. ظاهراً Hi-Fi Rush 2 در زمان تعطیلی استودیو و خرید توسط Krafton، در حال توسعه بوده است.

بازی Hi-Fi Rush 2 تا قبل از تعطیلی Tango Gameworks در دست ساخت بوده است - گیمفا

در مصاحبه‌ای با GamesIndustry، ماریا پارک درباره اهمیت حفظ تیم‌های خلاق و استودیوها صحبت کرد و گفت:

وقتی به Tango نگاه می‌کنیم، همه بازی‌هایی که آن‌ها منتشر کردند به نوعی منحصربه‌فرد بودند. فلسفه و مهارت آن‌ها با آنچه ما دنبال می‌کنیم هماهنگ است. ما طرفداران بزرگ Hi-Fi Rush و سایر عناوین آن‌ها بودیم و وقتی که مذاکرات را شروع کردیم، می‌دانستم که آن‌ها در حال کار روی Hi-Fi Rush 2 هستند. فکر کردیم که می‌توانیم این میراث را ادامه دهیم و راه‌های خلاقانه‌ای جهت ارتقای این بازی ارائه دهیم.

او همچنین اشاره کرد که این فرصت نادر برای به‌دست آوردن حقوق مالکیت معنوی این آی‌پی از مایکروسافت فراهم شد. پارک اضافه کرد:

صحبت با فیل اسپنسر به صورت مستقیم و حمایت او از تیم Tango تجربه بسیار مثبتی بود و امیدواریم که بتوانیم این سری موفق را ادامه دهیم و همچنین به گسترش‌ها و جهت‌های خلاقانه جدید فکر کنیم.

بازی Hi-Fi Rush 2 تا قبل از تعطیلی Tango Gameworks در دست ساخت بوده است - گیمفا

کمپانی Krafton در حال سرمایه‌گذاری بیشتر در بازار بازی‌های ژاپنی است و در حال حاضر ۱۳ استودیو تحت مدیریت خود دارد که شامل موارد زیر می‌شود:

  • PUBG Studios
  • Bluehole Studio
  • RisingWings
  • Striking Distance Studios
  • Dreamotion
  • Unknown Worlds
  • ۵minlab
  • Neon Giant
  • Krafton Montreal Studio
  • Vector North
  • Relu Games
  • Flyway Games
  • Tango Gameworks

در حالی که دیدن حمایت Krafton از صنعت بازی‌سازی و نجات دادن استودیویی که در آستانه تعطیلی بود بسیار عالی است، برنامه‌های تجاری این شرکت توجه ما را به خود جلب می‌کند. آن‌ها به دنبال ترندها یا تکرار بازی‌های موفق مانند بسیاری از ناشران و توسعه‌دهندگان دیگر نیستند. Krafton به دنبال عناوین منحصربه‌فرد از تیم‌های خلاق است و این موضوع بسیار جالب به نظر می‌رسد.

source

توسط siahnet.ir