کارگردان Dying Light: The Beast، تایمون اسمکتالا (Tymon Smektala)، مدعی شده که علیرغم کوچکتر بودن نقشه بازی نسبت به Dying Light 2، جزئیات بسیار بیشتری در آن گنجانده شده است.
Dying Light: The Beast که در ابتدا قرار بود به عنوان بسته الحاقی Dying Light 2 منتشر شود، پس از مدتی بهاندازهای بزرگ شده بود که سازندگان تصمیم گرفتند آن را به صورت مستقل منتشر کنند. هرچند که پیشبینی میشود محتوای زیادی در نقشه آن گنجانده شده باشد، کارگردان این عنوان تأیید کرد که اندازه محیط آن به بزرگی Dying Light 2 نخواهد بود.
Dying Light: The Beast، بازیکنان را به منطقه جدیدی با نام Castor Woods خواهد برد که در مقایسه، بسیار کوچکتر از Villedor به نظر میرسد. کارگردان این فرنچایز، اسمتکالا، این اطلاعات را در آخرین مصاحبه خود با Gamingbolt تأیید و اضافه کرد که این عنوان، از لحاظ جزئیات، مناطق قابل کاوش، روایت محیطی و رازهای مخفی، بسیار پرمحتوا خواهد بود. وی در ادامه توضیح میدهد:
Caster Woods مکانی پرتنش و اتمسفریک در منطقه دورافتاده جنگلی قرار دارد که محیطهای مختلفی از پارک ملی گرفته تا شهرک صنعتی را شامل خواهد شد. Dying Light: The Beast هرچند که در مقایسه، کوچکتر از Dying Light 2 به نظر میرسد، اما نقشه آن بسیار با جزئیات بوده و بهگونهای طراحی شده است تا بتواند هر لحظه از کاوش کردن را بسیار لذت بخش کند. در Dying Light: The Beast، تأکید بسیاری روی روایت داستانی محیطی و مکانهای مخفی خواهیم داشت و تمام نقاط این نقشه، توسط هنرمندان ما به صورت دستی طراحی شدهاند. ما امیدواریم که بازیکنان بتوانند خودشان را در این محیط ترسناک و دورافتاده غرق کرده و از کاوش آن لذت ببرند.
به نظر میرسد که Castor Woods قرار است از محیط معمول شهری فرنچایز Dying Light فاصله بگیرد و بازیکن را در میان جنگلی پرتراکم قرار دهد. سؤالی که اکثر طرفداران از خود پرسیده بودند و باعث نگرانی آنها میشد، تأثیر منفی این نوع محیط، روی سیستم پارکور محبوب این فرنچایز بود که اسمکتالا به این نگرانیها اینگونه پاسخ میدهد:
پارکور، از عناصر کلیدی هویت Dying light 2 بوده و ما میدانستیم که باید آن را حفظ کنیم، حتی اگر محیط تغییر یافته باشد؛ بنابراین تصمیم گرفتیم که حتی اگر ساختمانهای کمتری در محیط وجود دارد، هرکدام از آنها را با بیشترین جزئیات ممکن برای پارکور طراحی کنیم. تقریباً هیچ ساختمانی در بازی وجود ندارد که شما بتوانید از در ورودی وارد آن بشوید، در عوض، برای رسیدن به هر نقطهای، نیاز خواهید داشت به چابکی شخصیت اصلی تکیه کنید. در کنار این موارد، ما وسایل نقلیهای را نیز برای جابهجایی بازیکنان میان مناطق طراحی کردهایم؛ بنابراین فرقی نمیکند که با پای پیاده بروید یا با ماشین، در Dying Light: The Beast، جابهجایی میان نقاط، بسیار پویا و منحصر به محیط طراحی شده است.
Dying Light: The Beast برای کنسولهای PS5، PS4، Xbox Series X/S و Xbox One در کنار رایانههای شخصی در حال توسعه بوده؛ ولی تا کنون تاریخ انتشار مشخصی از سوی توسعهدهندگان به اشتراک گذاشته نشده است.
source