xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe sex geschichten free xnxx sexstories sex stories xnxx pornhub sexgeschichten sex geschichten sexgeschichten sex stories pornos redtube xnxx youporn xhamster

بازی جدید سری Dying Light قرار بود به‌عنوان یک بسته الحاقی برای بازی دوم منتشر شود، اما در نهایت تبدیل به یک اثر مستقل شد. استودیو تکلند با تجربه خارق‌العاده در ساخت بازی‌های جهان‌باز تصمیم گرفته تا این بار، اندازه نقشه بازی Dying Light: The Beast را کاهش دهد و به‌جای آن روی جزئیات و طراحی یک دنیای غنی و پر از محتوا تمرکز کند.

بازی Dying Light: The Beast ما را به مکانی کاملاً جدید در جنگل‌های Castor خواهد برد، اما اندازه آن کوچک‌تر از نقشه Dying Light 2 خواهد بود. تایمون اسمکتالا، کارگردان بازی در گفتگو با وب‌سایت گیمینگ‌بولت، جزئیات تازه‌ای از نقشه‌ بازی جدید فاش کرد. او اذعان کرد که این نقشه، پرجزئیات‌تر از بازی‌های قبلی خواهد بود و افرادی که شروع به گردش در محیط کنند، رازهای جالبی خواهند یافت.

کارگردان در مورد نحوه‌ی طراحی بازی جدید گفت: «منطقه Castor Woods فوق‌العاده اتمسفریک و پر جزئیات است، یک تپه جنگلی با تنوع گیاهی و طبیعی قابل‌توجه که از پارک‌های ملی تا مناطق صنعتی را پوشش می‌دهد. نقشه این بازی کوچک‌تر از دایینگ لایت 2 است، اما جزئیات بیشتری دارد. طوری طراحی شده که بتوان هر گوشه و کنار آن را جستجو کرد. تمرکز زیادی روی داستان‌سرایی محیطی قرار دارد و رازها و مسیرهای پنهان زیادی در محیط یافت می‌شود. تمامی نقشه بازی Dying Light: The Beast با دست طراحی شده است. امیدواریم که بازی‌کنان با گردش در نقشه و یافتن رازهای مختلف، حسابی سرگرم شوند.»

نقشه بازی Dying Light: The Beast

پارکور هسته اصلی Dying Light: The Beast

منطقه کاستور وودز تفاوت‌های ویژه‌ای با بازی‌های قبلی دارد. حجم مناطق شهری کاهش یافته و بازی‌کنان در وسط یک پوشش جنگلی قرار گرفته‌اند. اما پرسش اساسی آن است که چطور می‌توان در چنین محیطی به پارکور پرداخت؟ کارگردان در ادامه‌ی صحبت‌هایش گفته است که پارکور همچنان در مرکز توجه خواهد بود و محیط را طوری طراحی کرده‌اند که بتوان با حرکات پارکور از گوشه‌ای به گوشه دیگر رفت. وی در این مورد گفت:

پارکور هسته‌ی اصلی مجموعه بازی Dying Light است، پس می‌دانستیم که حتی اگر محیط هم متفاوت باشد، آن را باید نگه‌داریم. سازه‌های کمتری در این نقشه وجود دارند و در نتیجه خواستیم که تمامی آنها قابل دستیابی باشند. در نتیجه هیچ سازه‌ای وجود ندارد که نتوانید از آن بالا بروید. جدا از آن ما یک سری وسایل نقلیه طراحی کرده‌ایم که سفر بین نقاط مختلف نقشه را ساده‌تر کرده است. مهم نیست از چه راهی برای جابه‌جایی در نقشه استفاده کنید، نقشه را طوری طراحی کرده‌ایم که بتوانید از پارکور لذت ببرید.

بازی Dying Light: The Beast در حال توسعه برای کنسول‌های نسل هشتم، نهم و کامپیوتر است. تاریخ انتشار بازی هنوز اعلام نشده است.

منبع: GamingBolt

source

توسط siahnet.ir