’با My Sky، میتوانید مستقیماً از طریق تلفن همراه خود به برنامه وفاداری رایگان ما بپیوندید، Sky VIP. همچنین این سریعترین و سادهترین راه برای مدیریت ایمن محصولات و خدمات Sky، پرداخت صورتحساب و دریافت کمک در صورت نیاز است.
من برای شما بسیار ساده و شخصیشده، My Sky مدیریت حساب شما، پرداخت صورتحساب و دریافت کمک را آسانتر از هر زمان دیگری در تلفن همراه خود میکند.
کلید ویژگیها:
• به Sky VIP بپیوندید – برنامه وفاداری که هر چه بیشتر با ما باشید، پاداش بیشتری میگیرد و پیشنهادات و ارتقاهایی را که در دسترس شما هستند را ببینید.
• صورتحساب های خود را بررسی و پرداخت کنید، هزینه های آینده خود را مشاهده کنید و جزئیات پرداخت خود را تغییر دهید.
• سفارشات Sky Q و Sky Multiscreen خود را پیگیری کنید و بازدیدهای مهندس تلویزیون را مجددا برنامه ریزی کنید. اگر نیاز دارید.
• قبل از اینکه بتوانید Home Move خود را رزرو کنید و با ما تماس بگیرید، بدانید چه چیزی باید بدانید.
• مراقب سرعت و استفاده از پهنای باند خود باشید.
• سفارش Sky Mobile خود را از ارسال تا تحویل پیگیری کنید و قرارداد اعتباری خود را مشاهده کنید.
• دستگاه های Sky Go خود را مدیریت کنید، پین تلویزیون خود را بازنشانی کنید، Remote Record را فعال کنید و کارت مشاهده خود را جفت کنید.
• مشکلات پهنای باند را به سرعت با استفاده از ما برطرف کنید. ابزار تشخیصی پهنای باند و حل سریع مشکلات رایج با راهنماهای گام به گام ما و تماس با متخصص Sky در همان برنامه روانتر و آسانتر را تجربه کنید و به وفاداری خود پاداش دهید. اکنون، میتوانید همه حسابهای خود را مدیریت کنید – پهنای باند، تلویزیون، تلفن خانه و تلفن همراه – همه در یک برنامه >میزان هزینه تلفن همراه خود را بررسی کنید و دقایق، پیامک ها و مصرف داده خود را ردیابی کنید.
سرویس هایی مانند رومینگ، سقف هزینه را کنترل کنید.
انتخاب کنید چه مقدار اضافی می خواهید خارج از طرح خود با سقف هزینه خرج کنید.
کمک هزینه و استفاده خانواده خود را با Family Plan مدیریت کنید.
هزینه طرح ماهانه، کمک هزینه ها، مدت قرارداد و تاریخ ارتقا را ببینید.
موجودی خود را بررسی کرده و به راحتی در Pay As You Go شارژ کنید.
خرید داده افزودن با چند ضربه، روشن می شود.
اگر دارای پهنای باند Sky، Sky TV یا هر بسته Sky TV و Broadband هستید:
جزئیات بسته پهنای باند، تلویزیون و تلفن خانگی خود را بررسی کنید.
آخرین صورتحساب خود را ببینید مبلغ، بهعلاوه مشاهده صورتحسابهای قبلی و هزینههای آتی.
جزئیات بدهی مستقیم خود را مدیریت کنید و برای بستههای تلویزیون و پهنای باند خود پرداخت کنید.
وضعیت خدمات خود را بررسی کنید و اعلانهای پیامکی را برای بهروزرسانیهای مشکل فعال کنید.
ردیابی و اصلاح کنید. تاریخ سفارش یا قرار خود را به راحتی دریافت کنید.
همه پیشنهادها و اخبار ما را از طریق Sky VIP، برنامه وفاداری خود دریافت کنید.
پهن باند، تلویزیون، تلفن منزل، مشتریان تلفن همراه، اعضای برنامه وفاداری همچنین می توانند سوالات متداول مفید ما را مشاهده کنند یا برای مشاهده موضوعات و مکالمات مرتبط در جامعه مشتری ضربه بزنید. میتوانید در برنامه به ما پیام دهید و هنگامی که نماینده به سؤال شما پاسخ میدهد مطلع شوید.
برنامه My Sky. برنامه وفاداری شما در کف دست شما دنیای آسمان است.’
source