استودیو Ninja Theory در جدیدترین آگهی شغلی خود بدنبال فردی به عنوان طراح مبارزات (Combat Designer) در یک بازی سوم شخص است. این استودیو در لیست کاری خود عنوان کرده :

در این موقعیت شغلی، شما با تیمی از طراحان با تجربه همکاری خواهید کرد که مرزهای ممکن در طراحی نبردهای تن‌به‌تن و گیم‌پلی را جابجا می‌کنند. این کار با ترکیب سبک سینمایی استودیوی ما با سطوح جدیدی از آزادی و انتخاب بازیکن انجام می‌شود. وظایف این طراح شامل طراحی و پیاده‌سازی سیستم‌ها و مکانیک‌های مبارزه‌ای، رفتار دشمنان در داخل و خارج از مبارزه و همکاری با تیم طراحی مراحل برای اطمینان از جذابیت و هماهنگی مبارزات با روایت داستانی است.

این شغل نیازمند تسلط بر Unreal Engine 5 یا ابزارهای معادل، درک عمیق از مکانیک‌ها و سیستم‌های مبارزه‌ای در بازی‌های اکشن سوم‌شخص، مهارت‌های قوی در ارتباط و همکاری تیمی و توانایی کار در یک محیط پویا و سریع است. همچنین، داشتن تجربه عملی در طراحی دشمنان و باس‌ها برای بازی‌های AAA یک مزیت محسوب می‌شود.

استودیو Ninja Theory به دنبال فردی است که بتواند به طور مستقل کار کند، کیفیت کار را همیشه تحت نظر داشته باشد و با تیم‌های مختلف مانند انیمیشن، صداگذاری، برنامه‌نویسی و طراحی شخصیت همکاری کند. همچنین، توانایی نمونه‌سازی و بهینه‌سازی سریع سیستم‌های مبارزه‌ای و علاقه به طراحی سیستم‌های گیم‌پلی گسترده، امتیاز محسوب می‌شود.

source

توسط siahnet.ir