از زمان عرضه خود تا به این لحظه، Monster Hunter Wilds توانسته است به یکی از محبوبترین عناوین حال حاضر میان جامعه گیمرها تبدیل شود. در حالی که بسیاری از بازیکنان، گیمپلی جذاب و نوآوریهای آن را تحسین میکنند، حجم عظیمی از بازیکنان رایانههای شخصی، بهینهسازی این عنوان را ضعیف و ناامیدکننده میدانند.
به تازگی، تهیهکننده Monster Hunter Wilds، ریوزو سوجیموتو (Ryozo Tsujimoto)، در حساب توییتر خود اعلام کرد که آنها این اثر را «تا جایی که ممکن بود، بهینه کردهاند». بر اساس این ادعا، به نظر میرسد Capcom پیش از عرضه، تمام تلاش خود برای ارائه نسخهای بهینه برای رایانههای شخصی انجام داده است.
سوجیموتو که پیشتر در توییتی اعلام کرده بود «از مشکلات نسخه رایانه شخصی مطلع است»، حال در پست جدید خود این چنین گفته است:
خطاب به تمامی طرفداران Monster Hunter که تا به این لحظه از ما حمایت کردهاند و همچنین بازیکنان جدید این سری، ما Monster Hunter Wilds را را جایی که ممکن بود، برای شما بهینه کردهایم.
معلوم نیست که آیا این سخن تهیهکننده، بدان معناست که توسعهدهندگان Monster Hunter Wilds، بیش از این قادر نخواهند بود به بهینهسازی این عنوان بپردازند و به محدودیت فنی برخوردهاند یا خیر، اما پیشبینی میشود حداقل در آپدیتهای آتی، بهبودهای جزئی در زمینه عملکرد فنی این عنوان محبوب انجام گیرد.
Monster Hunter Wilds هم اکنون برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری اس/ایکس و رایانههای شخصی در دسترس است و علیرغم اینکه موفق شده است در روز عرضه، به آمار چشمگیری در میزان بازیکنان همزمان در استیم دست یابد، تیم Digital Foundry تجربه این عنوان را به بازیکنان رایانههای شخصی با کارت گرافیک میان رده پیشنهاد نمیکند.
source