هیدئو کوجیما تأیید کرد که پیش از عرضهی Death Stranding 2، کار روی پروژهی بعدی خود را آغاز کرده، حتی اگر تیم هنوز وارد فاز استراحت نشده باشد.
در حالی که اعضای استودیوی Kojima Productions پس از انتشار بازی Death Stranding 2: On the Beach در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۲۵ (۵ تیر ۱۴۰۴) برای مدتی وارد دورهی استراحت خواهند شد، هیدئو کوجیما، کارگردان این اثر، اعلام کرده است که فرآیند توسعهی پروژهی بعدی خود را از هماکنون آغاز کرده است. کوجیما در جدیدترین قسمت از برنامهی رادیویی خود اظهار داشت:
در حال حاضر، فعالیت روی پروژهی بعدی آغاز شده است. این کار را بهتنهایی انجام میدهم. سایر اعضای تیم معمولاً با ارائهی طرح پروژه در این مرحله مخالفت دارند و چنین واکنشی نشان میدهند: «تصور میکردیم قرار است استراحت کنید، اما اکنون دربارهی پروژهی بعدی صحبت میکنید».
کوجیما همچنین اعلام کرد که پس از پایان دورهی استراحت تیم، پشتیبانی از Death Stranding 2: On the Beach از طریق بهروزرسانیهای پس از عرضه ادامه خواهد داشت. به گفتهی وی، مدلسازان سهبعدی نیز فعالیت خود را از سر خواهند گرفت، چرا که ساخت کتاب هنری بازی مستلزم طراحی دوبارهی شخصیتها، باسها، سلاحها و سایر عناصر هنری خواهد بود.
با این حال، وی تأکید کرد که در حال حاضر برنامهای برای عرضهی محتوای قابل دانلود (DLC) وجود ندارد. کوجیما در این خصوص گفت:
در خصوص محتوای قابل دانلود، در حال حاضر برنامهای در نظر گرفته نشده است. بهنظر میرسد که چنین روندی دیگر رواج ندارد. پیش از این، معمول بود که پس از عرضهی بازی محتوای جدیدی اضافه شود، اما اکنون شاید شرایط متفاوت باشد. پس از انتشار در پایان ماه ژوئن، در صورت بروز اشکالات فنی، آنها را برطرف خواهیم کرد. به بهبود کیفیت بازی ادامه خواهیم داد و ممکن است حتی محتوایی تولید کنیم که در نسخهی نخست وجود نداشته است. در حال حاضر نمیتوانم چیزی را بهطور قطعی اعلام کنم.
Death Stranding 2: On the Beach بهصورت انحصاری برای کنسول PS5 عرضه خواهد شد، اما با توجه به سابقهی استودیو، احتمال انتشار نسخهی رایانههای شخصی نیز وجود دارد. پس از اتمام این پروژه، Kojima Productions کار بر روی دو پروژهی دیگر با عناوین OD و Physint را آغاز خواهد کرد.
source