آری گیبسون، بنیان‌گذار استودیوی Team Cherry، در مصاحبه‌ای با Bloomberg توضیح داد که توسعه عنوان Hollow Knight با هیچ چالشی مواجه نبوده و به عبارتی آن‌ها هیچگاه وارد «جهنم توسعه» نشدند. دلیل پروسه طولانی توسعه بازی، تیم کوچک آن‌ها و زمان‌بر بودن ساخت یک بازی ویدیویی خوب است.

گیبسون در این باره گفت:

ما تمام این مدت سرگرم ساخت بازی بودیم. تمام این اثر وسیله‌ای برای بروز خلاقیتمان است. ساخت چیزهای سرگرم‌کننده را جالب می‌دانیم. پروسه ساخت بازی هیچگاه متوقف نشد و همیشه در جریان بود. موضوع این است که ما یک تیم کوچکیم و ساخت بازی‌ها زمان می‌برد. هیچ حاشیه یا اتفاق عجیب غریبی رخ نداد که بخواهد ساخت بازی را با مشکل روبه‌رو کند.

بازی Hollow Knight: Silksong در تاریخ ۴ سپتامبر ۲۰۲۵ (۱۳ شهریور ۱۴۰۴) برای پلی استیشن ۵،‌ ایکس باکس سری ایکس/اس، رایانه‌های شخصی، نینتندو سوییچ ۲، ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

source

توسط siahnet.ir