xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

سامسونگ در مراسم Unpacked ماه گذشته، گلکسی واچ اولترا، گلکسی بادز ۳ و گلکسی بادز ۳ پرو را معرفی کرد که به یکی از جنجالی‌ترین محصولات این شرکت در سال‌های اخیر تبدیل شده‌اند. دلیل این جنجال‌ها طراحی این محصولات و شباهت زیاد آن‌ها به اپل واچ اولترا، ایرپادز ۳ و ایرپادز پرو ۲ است.

بر اساس گزارشی جدید از کره، رئیس هیئت مدیره سامسونگ الکترونیکس، جی وای لی، از این وضعیت به هیچ وجه راضی نبوده و نگرانی‌های خود را درباره تقلید از اپل در بخش موبایل ابراز کرده است. او حتی اقداماتی (که هنوز نامشخص است) علیه رئیس بخش موبایل، تی‌ام روه، انجام داده است.

گزارش تایید نشده از داخل شرکت سامسونگ

یک منبع داخلی ادعا می‌کند که رئیس هیئت مدیره پس از جنجال‌های پیرامون تقلید از طراحی اپل و مشکلات کیفیتی سری بادز ۳ و گلکسی واچ اولترا که ماه گذشته عرضه شدند، شخصاً وارد عمل شده است و جو این شرکت اکنون بسیار بد است.

 گلکسی واچ اولترا سامسونگ (چپ) در مقابل اپل واچ اولترا (راست)
گلکسی واچ اولترا سامسونگ (چپ) در مقابل اپل واچ اولترا (راست)

ظاهراً لی خواستار تغییر در برنامه‌های بخش موبایل برای آینده شده است تا دیگر چنین اتفاقی تکرار نشود.

این موضوع به ویژه از این جهت قابل توجه است که رسانه‌های کره‌ای، رئیس هیئت مدیره سامسونگ را فردی با «شخصیتی ملایم» توصیف می‌کنند که به راحتی عصبانی نمی‌شود. اما این بار، به نظر می‌رسد به دلیل انبوه گزارش‌های رسانه‌ها درباره شباهت بین ساعت و بادزهای جدید با محصولات اپل، وضعیت متفاوتی را رقم زده است.

گلکسی واچ سامسونگ از ابتدا تا همین ماه گذشته طراحی گرد و مدور داشت که مختص به محصولات این شرکت بود، اما حالا واچ اولترا همانند اپل طراحی چهار ضلعی منظم دارد. البته اگر بخواهیم منصف باشیم، اپل واچ اولترا مستطیل شکل است نه مربع و از این نظر یکسان نیستند.

گلکسی بادز ۳ سامسونگ (چپ) در مقابل ایرپادز پرو ۲ اپل (راست)
گلکسی بادز ۳ سامسونگ (چپ) در مقابل ایرپادز پرو ۲ اپل (راست)

در مورد بادز ۳، این‌ها اولین ایربادهای سامسونگ با ساقه هستند، طراحی‌ای که سال‌ها پیش اپل با ایرپادهای خود معرفی کرد. بسیاری از شرکت‌های دیگر این طراحی را پذیرفته‌اند، اما برخی مشتریان سامسونگ می‌گویند بادز ۳ چقدر از تمام طراحی‌های قبلی گلکسی بادز فاصله گرفته است.

ماجرا بدتر هم می‌شود و به نظر می‌رسد که گلکسی بادز ۳ پرو مشکلات کنترل کیفی دارد و گزارش‌های زیادی از پاره شدن سر سیلیکونی آن‌ هنگام خارج کردن از گوش وجود دارد.

source

توسط siahnet.ir