xnxx sexgeschichten sexgeschichten sexgeschichten fickgeschichten sex stories sexgeschichten fickgeschichten francais sexe francais porno histoires de sexe histoires de sexe

گوشی گلکسی A15 5G سامسونگ در دسامبر سال گذشته عرضه شد و این شرکت کره‌ای هم‌اکنون در حال آماده کردن جانشین آن، گلکسی A16 5G است. اخیراً نمونه‌ای از گوشی Galaxy A16 5G با چیپست Dimensity 6300 در پایگاه داده آنلاین Geekbench رؤیت شده است.

رکورد مورد بحث نشان می‌دهد سامسونگ در گوشی گلکسی A16 5G از تراشه Dimensity 6300 مدیاتک استفاده می‌کند که ارتقای نسبتاً خوبی در مقایسه با تراشه +Dimensity 6100 به‌کار رفته در A15 5G است. هرچند هر دو چیپست ساخت مدیاتک دارای فناوری ساخت ۶ نانومتری و مشخصات نزدیک به هم هستند، اما مدل دایمنسیتی ۶۳۰۰ قدری سریع‌تر است و فرکانس بالاتری دارد.

اولین بنچمارک گوشی Galaxy A16 5G سامسونگ

نمونه آزمایش شده دارای ۶ گیگابایت رم است، هرچند که احتمالاً Galaxy A16 5G رم ۸ هم داشته باشد. این گوشی امتیاز تک‌هسته ۵۱۴ و امتیاز ۱۴۶۴ را در تست چند هسته‌ای Geekbench کسب کرده که برای گوشی در این کلاس رضایت بخش است.

بنچمارک  Galaxy A16 5G

پیش‌بینی می‌شود این گوشی با سیستم‌عامل اندروید ۱۴ روانه بازار شود که Geekbench نیز این موضوع را تأیید می‌کند. با این حال گواهینامه‌های قبلی در بریتانیا نشان داده‌اند که سامسونگ در حال کار بر روی نسخه 4G گلکسی A16 نیز هست، بنابراین مانند A15 شاهد دو نسخه 4G و 5G با چیپست‌ها و سرعت ارتباطی متفاوت خواهیم بود. بهتر است امیدوار باشیم سامسونگ در گوشی A16 4G سراغ Helio G99 به‌کار رفته در A15 4G نرود و از یک چیپست بهتر استفاده کند. Helio G99 از نظر قدرت گرافیکی چیپست ضعیفی است.

هرچند سایر مشخصات Galaxy A16 5G هنوز فاش نشده‌اند، اما انتظار نمی‌رود چندان متفاوت از Galaxy A15 5G باشد. گلکسی A15 5G دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی AMOLED با وضوح 1080×2340 و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز، حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت، رم ۴/۶/۸ گیگابایت، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۵ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۲۵ وات است.

source

توسط siahnet.ir