24 بهمن 1402 ساعت 15:34

بسته ویژه اعیاد شعبانیه همراه اول اعلام شد. همراه اول به مناسبت فرا رسیدن ماه شعبان برای مشترکان خود یک بسته ویژه ترکیبی مکالمه و اینترنت را در نظر گرفت.

اپراتور همراه اول به‌مناسبت فرا رسیدن ماه شعبان و ولادت‌های پرنور حضرت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع)، حضرت زین العابدین(ع) و حضرت مهدی(عج) برای تمام مشرکان دائمی، اعتباری و انارستان خود یک بسته ویژه اعیاد شعبانیه در نظر گرفت که شامل یک یک بسته ترکیبی مکالمه و اینترنت می‌شود.

جزئیات بسته ویژه اعیاد شعبانیه همراه اول

مشترکان دائمی و اعتباری اپراتور همراه اول بسته اعیاد شبانیه شامل «3 گیگابایت اینترنت و 3 ساعت مکالمه درون شبکه و تلفن ثابت» را می‌توانند با شماره‌گیری «ستاره 100 ستاره 671 مربع» خریداری و فعالسازی کنند. این بسته 3 روز بوده و با 60 درصد تخفیف به قیمت 12 هزار تومان برای مشترکان در نظر گرفته شده است.

همچنین بسته اعیاد شعبانیه برای مشترکان انارستان نیز شامل «1 گیگابایت اینترنت و 3 ساعت مکالمه درون شبکه و تلفن ثابت» است که در قالب یک بسته 3 روزه با 60 درصد تخفیف به قیمت 3 هزار تومان به مشتریان ارائه می‌شود. این مشترکان با شماره‌گیری «ستاره 100 ستاره 6671 مربع» می‌توانند این بسته را خریداری و فعالسازی کنند.

مشترکان می‌توانند در مرحله اول این بسته‌ها را در بازه زمانی سه شنبه 24 بهمن تا پنجشنبه 26 بهمن 1402خریداری و فعال‌سازی کنند. در مرحله دوم نیز امکان خریداری و فعالسازی این بسته‌ها همزمان با نیمه شعبان از شنبه 5 اسفند تا دوشنبه 7 اسفند 1402 فراهم خواهد شد.

source

توسط siahnet